-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing Strategies for Libraries and Information Services and products: an evaluation study for the Egyptian Universities’ Central Libraries. (English)
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Innovative Marketing Applications at Industrial Companies in Hebron Governorate: Obstacles and Suggestions. (English)
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of YouTube in Marketing National Libraries’ Services in the Arab World: an Analytic Study of Content. (English)
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: تكافؤ الحركية الدوائية والديناميكية الدوائية في ما بعد التسويق لمنتجات الأتينولول الجنيسة والتجارية في مصر. (Arabic)
Étude d'équivalence post-commercialisation des propriétés pharmacocinétiques et pharmacodynamiques de l'aténolol en générique et sous son nom de marque en Égypte. (French) -
5دورية أكاديمية
Alternate Title: Satisfaction of tourists on the elements of the marketing mix used in the ancient city of Petra in Jordan. (English)
-
6
-
7
-
8
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of the orient libraries Project in spreading knowledge culture: an analytical and descriptive study. (English)
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Requirements for Establishing an Incubator for Educational Knowledge in Imam Abdulrahman Bin Faisal University. (English)