-
1
المصدر: مجلة الاقتصاد المنزلی. 34:51-96
مصطلحات موضوعية: Monthly income, Cognitive domain, Significant difference, Anova test, Consumer protection, Psychology, Social psychology, Effective factor
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::da60b8a6dd4cfcabe85ea67056c97ea7
https://doi.org/10.21608/jhe.2018.60280 -
2
-
3
المصدر: مجلة الاقتصاد المنزلی. 27:165-182
مصطلحات موضوعية: Multiple forms, Botany, Research objectives, Mathematics
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d1c84d326a11451bdb67e344b3aa9d5e
https://doi.org/10.21608/jhe.2011.59932 -
4
المصدر: مجلة الاقتصاد المنزلی. 37:141-174
مصطلحات موضوعية: Basic research, Monthly income, Psychology, Demography
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::929fae46c63710521deda4c44cb36f8b
https://doi.org/10.21608/jhe.2021.191712 -
5
المصدر: مجلة الاقتصاد المنزلی. 37:61-110
مصطلحات موضوعية: Monthly income, Socioeconomics, Positive correlation, Psychology
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e43e480d8b47345ce55de31d24cf96ea
https://doi.org/10.21608/jhe.2021.177721 -
6
المصدر: مجلة الاقتصاد المنزلی. 36:387-427
مصطلحات موضوعية: Manufacturing process, Business, Marketing
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ec68c8ef176b1ec1b1f5a53cbf5a52db
https://doi.org/10.21608/jhe.2020.141763 -
7
المصدر: مجلة الاقتصاد المنزلی. 35:331-370
مصطلحات موضوعية: Commodity production, Productive capacity, Family and consumer science, Christian ministry, Sociology, Work program, Rural area, Positive correlation, Socioeconomics, Social solidarity
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c2739295bcd29ee8f329f295ac9c7cb0
https://doi.org/10.21608/jhe.2019.88405 -
8
المصدر: مجلة الاقتصاد المنزلی. 32:183-204
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5ab7e323d7093c4375d0d145201508fc
https://doi.org/10.21608/jhe.2016.59234 -
9
المصدر: مجلة الاقتصاد المنزلی. 25:61-86
مصطلحات موضوعية: Family and consumer science, High education, Christian ministry, Sociology, Social science, Two stages
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5f5c12992bca25966a56ffc42bfeee0a
https://doi.org/10.21608/jhe.2009.60089