-
1
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 7:42-65
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c6ba698fd22c1f3aa61baa50e5bc376e
https://doi.org/10.26389/ajsrp.c210822 -
2
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 6:69-83
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8f583c8d8da938d1c9af93e158c19e1c
https://doi.org/10.26389/ajsrp.q180722 -
3
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 6:1-16
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9f570d03a007c1978e563214070391a5
https://doi.org/10.26389/ajsrp.d151121 -
4
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 6:143-162
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c17dc2f91e9b11fbfb28223162644278
https://doi.org/10.26389/ajsrp.q131021 -
5
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 6:1-23
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3ba5c5c7e852f29316fec5a7fd77c280
https://doi.org/10.26389/ajsrp.j240721 -
6
المؤلفون: Saad Abdullah Al-Salboud, Motaz Talat Abdullah
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 5
مصطلحات موضوعية: Data collection, Social communication, Work (electrical), Field (Bourdieu), Credibility, Sample (statistics), Social media, Business, Marketing
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dfa52959a332e08d53582ccaa965dd53
https://doi.org/10.26389/ajsrp.l240620 -
7
المؤلفون: Abeer Mokhtar Sewify
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 5
مصطلحات موضوعية: Estimation, Value (ethics), Organizational identification, business.industry, Talent management, Technology transfer, Business, Simple linear regression, Marketing, Field (computer science), Test (assessment)
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eab6dd7f4c9218b5e2316f1dc14a729f
https://doi.org/10.26389/ajsrp.a270620 -
8
المؤلفون: Abdulraheem Ali Alghamdi, Abeer Kamel Alfarran
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 4
مصطلحات موضوعية: Incentive, Order (business), Credibility, Customer satisfaction, Job satisfaction, Sample (statistics), Business, Marketing, Training and development, Transparency (behavior)
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1e145ce763c2575c1c9e6fbf6f2bb525
https://doi.org/10.26389/ajsrp.t280420 -
9
المؤلفون: Eman Wadie Abdel Halim Afifi
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 4
مصطلحات موضوعية: Empirical research, Relaxation (psychology), Orientation (mental), media_common.quotation_subject, Community participation, Sample (statistics), Advertising, Meditation, Marketing, Affect (psychology), Psychology, Alpha wave, media_common
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::87c5efafc810e70fefa072f1e7b5daaf
https://doi.org/10.26389/ajsrp.e040320 -
10
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 3
مصطلحات موضوعية: business.industry, Amazon rainforest, Information technology, Customer satisfaction, Marketing, business
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::025478a8517430a7c2f4d9f097f66929
https://doi.org/10.26389/ajsrp.a010919