-
1
المؤلفون: Saad Abdullah Al-Salboud, Motaz Talat Abdullah
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 5
مصطلحات موضوعية: Data collection, Social communication, Work (electrical), Field (Bourdieu), Credibility, Sample (statistics), Social media, Business, Marketing
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dfa52959a332e08d53582ccaa965dd53
https://doi.org/10.26389/ajsrp.l240620 -
2
المؤلفون: Abeer Mokhtar Sewify
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 5
مصطلحات موضوعية: Estimation, Value (ethics), Organizational identification, business.industry, Talent management, Technology transfer, Business, Simple linear regression, Marketing, Field (computer science), Test (assessment)
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eab6dd7f4c9218b5e2316f1dc14a729f
https://doi.org/10.26389/ajsrp.a270620 -
3
المؤلفون: Abdulraheem Ali Alghamdi, Abeer Kamel Alfarran
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 4
مصطلحات موضوعية: Incentive, Order (business), Credibility, Customer satisfaction, Job satisfaction, Sample (statistics), Business, Marketing, Training and development, Transparency (behavior)
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1e145ce763c2575c1c9e6fbf6f2bb525
https://doi.org/10.26389/ajsrp.t280420 -
4
المؤلفون: Eman Wadie Abdel Halim Afifi
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 4
مصطلحات موضوعية: Empirical research, Relaxation (psychology), Orientation (mental), media_common.quotation_subject, Community participation, Sample (statistics), Advertising, Meditation, Marketing, Affect (psychology), Psychology, Alpha wave, media_common
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::87c5efafc810e70fefa072f1e7b5daaf
https://doi.org/10.26389/ajsrp.e040320 -
5
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 3
مصطلحات موضوعية: business.industry, Amazon rainforest, Information technology, Customer satisfaction, Marketing, business
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::025478a8517430a7c2f4d9f097f66929
https://doi.org/10.26389/ajsrp.a010919 -
6
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 5:26-1
مصطلحات موضوعية: Point (typography), Gaza strip, business.industry, media_common.quotation_subject, Islam, Stratified sampling, Direct marketing, Promotion (rank), Sociology, Marketing, business, Female students, media_common, Pace
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::14f475fef3160eecd6763b018fcb86d4
https://doi.org/10.26389/ajsrp.c010221 -
7
المؤلفون: Ali Abbas Abu Setah
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 3
مصطلحات موضوعية: Strategic management, Business, Marketing
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d46fb7de98b317f49df6e99f781e11e6
https://doi.org/10.26389/ajsrp.k141018 -
8
المؤلفون: Tayseer Ali Khalaf Al Momani
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 1
مصطلحات موضوعية: Service (business), Work (electrical), business.industry, Electronic marketing, Information technology, Production (economics), Sample (statistics), The Internet, Business, Marketing, Marketing mix
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3ecb73117ee5e69a0363eb0ef3369bbc
https://doi.org/10.26389/ajsrp.t120817 -
9
المؤلفون: Mohsen Mohammed Qasam Allah
المصدر: مجلة العلوم الإقتصادية و الإدارية و القانونية. 1
مصطلحات موضوعية: State (polity), media_common.quotation_subject, Business, Marketing, Tourism, media_common
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::13e8e3ec251bbddc129c9812e8fae070
https://doi.org/10.26389/ajsrp.q180417