-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of Responsible agricultural marketing in achieving sustainable development-The experience of the Kingdom of Saudi Arabia. (English)
المؤلفون: بودي عبد الصم د, بونقطة حفص ة
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; jan2024, Vol. 10 Issue 1, p187-205, 19p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role Of Marketing Information System In the Rationalizing of The Product Mix Decisions According to The Sustainable Development Objectives, Case Study of the National Corporation for Electrochemical Products. (English)
المؤلفون: هدير عبد القادر, بوزانشة عالء الد
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; dec2019, Vol. 5 Issue 3, p91-109, 19p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of e-marketing mix elements on customer satisfaction: A study of a sample of clients of the national Bank of Algeria in Tlemcen. (English)
المؤلفون: زياني نجية, غناني فريدة فايزة
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; aug2022, Vol. 8 Issue 2, p483-500, 18p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: Enhancing the role of e-commerce in reducing service marketing costs: A case study of a sample of the agencies of Mobilis Co. in the west of Algeria. (English)
المؤلفون: جباري فادية
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; dec2022, Vol. 8 Issue 3, p292-302, 11p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: Impact of content marketing on the cognitive of awareness of mobile phone subscribers through Facebook - field study Mobilis subscribers-. (English)
المؤلفون: أيت أوقاسي فتيحة, مشتي فتيحة
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2022, Vol. 8 Issue 1, p534-556, 23p
-
6دورية أكاديميةأثر أبعاد التسويق الفيروسي في تعزيز الثقة لدى المستهلك، دراسة لعينة من متعاملي شركة أ وريدو (Arabic)
Alternate Title: The impact of the viral marketing dimension in enhancing consumer trust "A study of a sample of Ooredoo customers. (English)
المؤلفون: حديد ليلى
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; aug2022, Vol. 8 Issue 2, p464-482, 19p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: Viral Marketing An Innovative Mechanism to Market Products Online - Experiences of International Companies -. (English)
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; sep2018, Vol. 4 Issue 3, p610-625, 16p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of Social Marketing Campaigns Through the Social Media to Aware Consumer Behavior. (English)
المؤلفون: لعري, بوعمامة, لقرع, أمينة
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2020, Vol. 6 Issue 1, p1-15, 15p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of the mental image in promoting the international marketing of the local product. (English)
المؤلفون: صادق زهراء
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; dec2021, Vol. 7 Issue 3, p581-588, 8p
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: E-tourism marketing and its impact on hotels services and tourist agencies in Ouargla in light of the Corona pandemic crisis. (English)
المؤلفون: عجاين معمر
المصدر: Al Bashaer Economic Journal; aug2022, Vol. 8 Issue 2, p359-375, 17p