يعرض 1 - 10 نتائج من 15 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.55s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of marketing communication in enhancing the competitiveness of small and medium enterprises, case study of a sample of enterprises in Relizane province. (English)

    المؤلفون: بن حراث العربي

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; 2022, Vol. 8 Issue 3, p368-387, 20p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: االبداع التسويقي يف القطاع املصريف اجلزائري - دراسة حالة: بنك الفالحة والتنمية الريفية (Arabic)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; dec2017, Vol. 3 Issue 4, p251-263, 13p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Adopting innovation as a mechanism to improve the competitive advantage of economic enterprise: Presentation the experience of CEVITAL Food Industry. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; 2019, Vol. 5 Issue 2, p500-513, 14p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of competitive alertness in developing competitive advantage Case study of the Mansoura Mineral Water Corporation Tlemcen. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; 2024, Vol. 10 Issue 1, p169-186, 18p

  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The extent to wich economic corporation are comitted to the elements of social responsibility to acheive competitive advantage. Case study of the maize transformation corporation in Maghnia (Wilaya of Tlemcen.). (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; 2022, Vol. 8 Issue 3, p348-367, 20p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The contribution of the Diversity Management in achieving the competitive advantage in the Algerian business organizations. (English)

    المؤلفون: جردير سعيد

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; 2022, Vol. 8 Issue 1, p515-533, 19p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Industrial Clusters as a Mechanism for the Development and Promotion of Small and Medium Enterprises in Algeria. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; dec2019, Vol. 5 Issue 3, p543-560, 18p