يعرض 1 - 6 نتائج من 6 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.31s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of the viral marketing dimension in enhancing consumer trust "A study of a sample of Ooredoo customers. (English)

    المؤلفون: حديد ليلى

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; aug2022, Vol. 8 Issue 2, p464-482, 19p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of Social Marketing Campaigns Through the Social Media to Aware Consumer Behavior. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2020, Vol. 6 Issue 1, p1-15, 15p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of Social Marketing Campaigns Through the Social Media to Aware Consumer Behavior. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2020, Vol. 6 Issue 1, p1-15, 15p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Commercial Advertising in Economic Institutions "Mobilis Telecom "Company. (English)

    المؤلفون: العريب مباريك

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; 2021, Vol. 7 Issue 3, p608-623, 16p

  5. 5
  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The effect of perceived quality on consumer brand loyalty. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; 2022, Vol. 8 Issue 1, p557-576, 20p