يعرض 1 - 4 نتائج من 4 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.81s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of Social Marketing Campaigns Through the Social Media to Aware Consumer Behavior. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2020, Vol. 6 Issue 1, p1-15, 15p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of e-tourism Marketing on the Behavior of Tourism Consumers. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2020, Vol. 6 Issue 1, p577-591, 15p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of Social Marketing Campaigns Through the Social Media to Aware Consumer Behavior. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2020, Vol. 6 Issue 1, p1-15, 15p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: التسويق الأخضر: أثر معرفة واتجاه طلبة الجامعات نحو المنتجات الخضراء على السلوك الشرائي في الجزائر. (Arabic)

    المؤلفون: Assia, Benahmed, Tayeb, Ferradj

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2020, Vol. 6 Issue 1, p1035-1046, 12p