يعرض 1 - 8 نتائج من 8 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.91s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of economic intelligence in improving marketing performance in business organizations. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; jun2019, Vol. 5 Issue 2, p535-545, 11p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Economic Intelligence Practices in High-tech Enterprises, A Comparative Study Between Some Algerian Entrprises. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; dec2020, Vol. 6 Issue 2, p54-65, 12p

  3. 3
    دورية أكاديمية
  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Ways to Exploit Economic Intelligence in the Face of Digital Risks. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; sep2018, Vol. 4 Issue 3, p521-536, 16p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: A Proposed Model About The Contribution Of TQM In Enhancing The Elements Of Economic Intelligence (Case Of Some Algerian Firms). (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; apr2018, Vol. 4 Issue 1, p51-69, 19p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Economic Intelligence as a Mechanism for Attracting Foreign Investment: The National Agency for Investment Development as model. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; dec2017, Vol. 3 Issue 4, p49-65, 17p

  7. 7
  8. 8
    دورية أكاديمية

    المؤلفون: بخوش مديحة

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; mar2016, Vol. 2 Issue 1, p171-184, 14p