يعرض 1 - 4 نتائج من 4 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.39s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of economic intelligence in improving marketing performance in business organizations. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; 2019, Vol. 5 Issue 2, p535-545, 11p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of dynamic capabilities on the performance of small and medium enterprises, the mediating role of innovative performance: Field study on establishments for the pharmaceutical industries in El Tarf State. (English)

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; 2022, Vol. 8 Issue 3, p388-408, 21p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Re-Engineering Practices And Their Role In Improving The Performance Of The Algerian Economic Institution. (English)

    المؤلفون: د. بياض مصطفى

    المصدر: Al Bashaer Economic Journal; sep2018, Vol. 4 Issue 3, p1-12, 12p

  4. 4
    دورية أكاديمية