-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Impact of Marketing Ambidexterity and Moderating Role of Environmental Uncertainty on Organization's Competitive Performance: A Field Study. (English)
المؤلفون: سامح أحمد خاطر
المصدر: Arab Journal of Administrative Sciences; 2019, Vol. 26 Issue 2, p223-263, 41p
مصطلحات موضوعية: REGRESSION analysis, QUESTIONNAIRE design, AMBIDEXTERITY, STATISTICAL sampling, HYPOTHESIS
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: THE RELATIONSHIP BETWEEN THE APPLICATION OF NEUROMARKETING AND THE COMPETITIVENESS OF COMMERCIAL BANKS: AN EMPIRICAL STUDY OF A SAMPLE OF COMMERCIAL BANKS IN EGYPT. (English)
المؤلفون: محمد, عماد صقر
المصدر: Arab Journal of Administrative Sciences; Sep2012, Vol. 19 Issue 3, p358-331, 28p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: MEASURING THE FINANCIAL IMPACT OF WORD OF MOUTH BEHAVIOR IN ESTIMATING CUSTOMER LIFETIME VALUE IN BANKS (English)
المؤلفون: رجب, جيهان عبد المنعم, إبراهيم, محمد محمود
المصدر: Arab Journal of Administrative Sciences; May2013, Vol. 20 Issue 2, p175-221, 47p
مصطلحات موضوعية: BEHAVIOR, VOCABULARY, SOCIAL networks
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: Chronological Age and Cognitive Age Influence on Buying Behavior of Coffee in Kuwaiti Market. (English)
المؤلفون: عادل عبدالله الوقيان, لاري ب. بلشكو
المصدر: Arab Journal of Administrative Sciences; 2018, Vol. 25 Issue 2, p281-306, 26p
-
5دورية أكاديميةالدور الوسيط للذكاء الاصطناعي القابل للتفسير في العلاقة بين حوكمة البيانات والأداء المؤسسي. (Arabic)
Alternate Title: The Relationship between Data Governance and Organizational Performance: The Mediating Effect of Explainable Artificial Intelligence. (English)
المؤلفون: مديح ناير الجداو
المصدر: Arab Journal of Administrative Sciences; Jan2023, Vol. 30 Issue 1, p13-67, 55p
مصطلحات موضوعية: ARTIFICIAL intelligence, INFORMATION technology personnel, ORGANIZATIONAL performance, ORGANIZATIONAL governance, INDEPENDENT variables
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of Customer Relationships Management on Customer Loyalty via Customers' agility: An Empirical Investigation into Jordanian Telecommunications Companies. (English)
المؤلفون: المحاميد, أسعود محمد,
الحسيني, أنس "محمد جهاد" المصدر: Arab Journal of Administrative Sciences; May2015, Vol. 22 Issue 2, p263-303, 41p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: MEASURING BRAND ASSOCIATIONS TO ENHANCE BRAND EQUITY USING BRAND CONCEPT MAPS: A QUANTITATIVE - QUALITATIVE APPROACH (English)
المؤلفون: إبراهيم, محمد محمود
المصدر: Arab Journal of Administrative Sciences; Sep2014, Vol. 21 Issue 3, p385-428, 44p
مصطلحات موضوعية: BRAND equity, BRAND evaluation, CONSUMER research, BUSINESS names
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: MEASURING THE FINANCIAL IMPACT OF CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT ON BANKS' PERFORMANCE: A RISK-ORIENTED APPROACH. (English)
المؤلفون: إبراهيم, محمد محمود
المصدر: Arab Journal of Administrative Sciences; 2013, Vol. 20 Issue 3, p409-450, 42p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: FACTORS AFFECTING USING THE INTERNET TO BUY AIRLINE TICKETS. (English)
المؤلفون: مسعود, عماد يوسف, عربيات, محمد أحمد
المصدر: Arab Journal of Administrative Sciences; Sep2012, Vol. 19 Issue 3, p422-395, 29p
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Opportunities, Challenges and Means of Development of Cooperative Insurance market in the kingdom of Saudi Arabia in the Post era of Joining World Trade Organization. (English)
المؤلفون: عبد الرحيم, خليل عليان
المصدر: Arab Journal of Administrative Sciences; Jan2011, Vol. 18 Issue 1, p51-85, 35p