-
1
المؤلفون: Thea A. C. M. van Roermund, Albert J. J. A. Scherpbier, Chris van Weel, Henk Mokkink, Ben Bottema
المساهمون: Onderwijs instituut FHML, RS: SHE - R1 - Research (OvO)
المصدر: BMC Medical Education, 14:211. BioMed Central Ltd
BMC Medical Education, 14, pp. 211
BMC Medical Education
BMC Medical Education, 14, 211مصطلحات موضوعية: Adult, Male, Faculty, Medical, Inservice Training, Attitude of Health Personnel, Culture, General Practice, Specific knowledge, Coaching, Education, Healthcare improvement science Radboud Institute for Health Sciences [Radboudumc 18], Role model, ComputingMilieux_COMPUTERSANDEDUCATION, Openness to experience, Humans, Medicine, Qualitative Research, Netherlands, Medicine(all), Medical education, business.industry, Communication, Teaching, Residents, Professional development, Other Research Radboud Institute for Health Sciences [Radboudumc 0], Internship and Residency, Teachers, General Medicine, Focus group, Educational expectations and beliefs, Postgraduate day release program in medical education, Education, Medical, Graduate, Female, Element (criminal law), business, Research Article, Qualitative research
وصف الملف: application/pdf
-
2
المؤلفون: Janke Cohen-Schotanus, Tim Dornan, Anselme Derese, Sebastiaan Koole, Leen Aper, Martin Valcke, Bram De Wever, Albert J. J. A. Scherpbier
المساهمون: Onderwijsontw & Onderwijsresearch, Afdeling Onderwijs FHML, RS: SHE School of Health Professions Education
المصدر: BMC MEDICAL EDUCATION
BMC Medical Education, Vol 12, Iss 1, p 22 (2012)
BMC Medical Education, 12:22. BMC
BMC Medical Education, 12. BioMed Central Ltd
BMC Medical Educationمصطلحات موضوعية: Educational measurement, Students, Medical, undergraduate medical education, TEACHERS, assessment, LEVEL, Video Recording, lcsh:Medicine, Context (language use), Education, Formative assessment, Medicine and Health Sciences, Humans, Psychological testing, Generalizability theory, VALIDITY, METACOGNITIVE AWARENESS, Reliability (statistics), Observer Variation, Medicine(all), Psychological Tests, Medical education, lcsh:LC8-6691, Education, Medical, lcsh:Special aspects of education, FEEDBACK, lcsh:R, Reproducibility of Results, Rubric, General Medicine, Awareness, THINKING, Inter-rater reliability, MEDICAL COMMUNICATION-SKILLS, RELIABILITY, RUBRICS, GENERALIZABILITY, Educational Measurement, Comprehension, Psychology, Research Article, reflection
وصف الملف: application/pdf
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.