-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Lassila, Erkki T. (ORCID
0000-0002-6676-966X ), Timonen, Virpi, Uitto, Minna, Estola, Eilaالمصدر: British Educational Research Journal. Jun 2017 43(3):486-504.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 19
Descriptors: Teacher Administrator Relationship, Beginning Teachers, Principals, Psychological Patterns, Emotional Experience, Interviews, Educational Environment, Cultural Context, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Japan
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: McGeown, V.
المصدر: British Educational Research Journal, 1980 Jan 01. 6(2), 147-163.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1501312
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: McGeown, V.
المصدر: British Educational Research Journal, 1979 Jan 01. 5(2), 221-235.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1501032