-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Carter, Michael
المصدر: College English. Mar 1992 54(3):303-313.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
Descriptors: Academic Discourse, College English, Higher Education, Rhetoric, Scholarly Writing, Scholarship
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Carter, Michael
المصدر: College English, 1988 Sep 01. 50(5), 551-565.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/377491
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Carter, Michael
المصدر: College English, 1992 Mar 01. 54(3), 303-313.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/378072
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Carter, Michael
المصدر: College English, 1989 Nov 01. 51(7), 777-779.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/377918
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Carter, Michael
المصدر: College English. Sep 1988 50(5):551-565.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
Descriptors: Cognitive Psychology, Definitions, Epistemology, Information Processing, Models, Problem Solving, Problems, Theories
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Carter, Michael
المصدر: College English, 1992 Dec 01. 54(8), 965-966.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/378458