يعرض 1 - 5 نتائج من 5 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.46s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Image of Jordan as a Tourist Destination as Perceived by Arab Tourists. (English)

    المؤلفون: مقابلة, خالد

    المصدر: Dirasat: Human & Social Sciences; 2011, Vol. 38 Issue 1, p65-78, 14p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Cartographic Representations of Religious Tourism in Iraq. (English)

    المؤلفون: صبحي احمد خلف

    المصدر: Dirasat: Human & Social Sciences; 2020 Supplement 1, Vol. 47 Issue 2, p407-428, 22p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of Jordanian Archaeological Museums in as Tourism Attracting (English)

    المصدر: Dirasat: Human & Social Sciences; 2014, Vol. 41 Issue 3, p576-588, 13p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of Jordanian Archaeological Museums in as Tourism Attracting (English)

    المصدر: Dirasat: Human & Social Sciences; 2014, Vol. 41 Issue 2, p576-588, 13p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Health Effects of Child Labor in the Tourism Sector: A Field Study on Petra City. (English)

    المصدر: Dirasat: Human & Social Sciences; 2006 Supplement, Vol. 33, p853-871, 19p