-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Digital Marketing: How to apply digital transformation in marketing. (English)
المؤلفون: إلهام يحياوي, سارة قرابص ي
المصدر: Economic Development Review (2543-3490); 2019, Vol. 4 Issue 2, p131-148, 18p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Requirements for the embodiment of innovative marketing and its role in enhancing the competitive advantage of the corporation: Case study of the Algerian Telecom Corporation in Mostaganem. (English)
المؤلفون: بوطلاعة محمد, بن دبيش نعيمة
المصدر: Economic Development Review (2543-3490); 2018, Vol. 3 Issue 1, p121-133, 13p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The contribution of social marketing campaigns to achieve social change Present some typical international experiences. (English)
المؤلفون: حفصي هدى, حواس مولود
المصدر: Economic Development Review (2543-3490); 2018, Vol. 3 Issue 1, p169-185, 17p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: Evaluating the relationship between the service organization's adoption of marketing ethics and the effectiveness of its commercial advertisements: -Case Study of Mobilis Contact Agency Jijel -. (English)
المؤلفون: تقرارت يزيد, بن حملاوي نونة, عتيقة مشري
المصدر: Economic Development Review (2543-3490); 2018, Vol. 3 Issue 1, p63-79, 17p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: Job Training and its Impact on Raising the Marketing Performance of Economic Institutions - Case Study of Saidal Corporation Antibiotics Complex"Medea". (English)
المؤلفون: موزاو, عبد القادر, زواركي, إلؽان
المصدر: Economic Development Review (2543-3490); 2019, Vol. 4 Issue 1, p69-88, 19p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: Effect of pharmaceutical sales representatives on the pharmaceutical behavior of the pharmacy - Study of a sample of doctors in Annaba and Biskra -. (English)
المؤلفون: فادية عموري, العباسي رمزي, نعرورة بوبكر
المصدر: Economic Development Review (2543-3490); 2019, Vol. 4 Issue 2, p85-98, 14p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: L'impact de l'utilisation d'Internet dans la publicité sur l'amélioration de son efficacité - Etude d'un échantillon de banques en Algérie. (French)
المؤلفون: الصديق بن بوزة, إيمان بن زيا ن
المصدر: Economic Development Review (2543-3490); 2019, Vol. 4 Issue 2, p35-48, 14p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: Evaluation of the impact of the Algerian business environment on the arrival of foreign tourists (1995-2018). (English)
المؤلفون: عبد المالك, د/ هاني
المصدر: Economic Development Review (2543-3490); 2020, Vol. 5 Issue 1, p46-58, 13p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: The contributionE-banking services in improvements quality of banking service - Case StudyCNEP -Banque-EL-Oued Agency. (English)
المؤلفون: ركية محلوس،, حنان بقاط, دوه محمد يزي
المصدر: Economic Development Review (2543-3490); 2021, Vol. 6 Issue 1, p115-126, 12p
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: The effect of using information and communication technology on the efficiency of the internal audit process. A case study of the National Well Services Corporation. (English)
المؤلفون: خالد رجم, خولة واصل،, الطاهر بن عمارة
المصدر: Economic Development Review (2543-3490); 2021, Vol. 6 Issue 1, p127-140, 14p