-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Lindström, Eva, Eklund Heinonen, Maria
المصدر: Education Sciences; May2024, Vol. 14 Issue 5, p550, 20p
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Aumann, Alexander, Schnebel, Stefanie, Weitzel, Holger
المصدر: Education Sciences; May2024, Vol. 14 Issue 5, p538, 27p
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Alsaeed, Maha Saad, Aladil, Mona Khalifah
المصدر: Education Sciences; May2024, Vol. 14 Issue 5, p517, 17p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Casi, Raffaele, Sabena, Cristina
المصدر: Education Sciences; May2024, Vol. 14 Issue 5, p489, 20p
مصطلحات موضوعية: NONFORMAL education, IN-service training of teachers, MATHEMATICS education, HISTORY of mathematics, HISTORICAL museums, TEACHER development, CLASSROOM environment, CREATIVE ability
مصطلحات جغرافية: TURIN (Italy)
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Servey, Jessica T., Haischer-Rollo, Gayle
المصدر: Education Sciences; May2024, Vol. 14 Issue 5, p468, 11p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Chamo, Nurit
المصدر: Education Sciences; May2024, Vol. 14 Issue 5, p459, 18p
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Desing, Renee M., Pelan, Renee, Kajfez, Rachel L., Wallwey, Cassie, Clark, Abigail M., Gopalakrishnan, Sathya
المصدر: Education Sciences; May2024, Vol. 14 Issue 5, p454, 16p
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Sbaragli, Silvia, Panero, Monica
المصدر: Education Sciences; May2024, Vol. 14 Issue 5, p449, 20p
مصطلحات موضوعية: TEACHER development, TEACHERS, TEACHER-student relationships, TEACHER influence, RESEARCH personnel
مصطلحات جغرافية: TICINO (Switzerland)
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Matsumura, Shoichi, Tatsuyama, Taichi
المصدر: Education Sciences; Apr2024, Vol. 14 Issue 4, p434, 17p
مصطلحات موضوعية: STUDENT teachers, CAREER development, SELF-efficacy in teachers, MENTORING, TEACHER development, EVIDENCE gaps, MASTER teachers
مصطلحات جغرافية: EAST Asia
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Gryson, Tina, Strubbe, Katrien, Valcke, Tony, Vanderlinde, Ruben
المصدر: Education Sciences; Apr2024, Vol. 14 Issue 4, p425, 17p
مصطلحات موضوعية: TEACHERS, TEACHER development, INTERDISCIPLINARY education, VOCATIONAL education, SCHOOL administrators, SUSTAINABILITY, WIKIS