-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Davis, Emily
المصدر: Educational Horizons. Oct-Nov 2014 93(1):16-21.
Peer Reviewed: N
Page Count: 6
Descriptors: Technology Uses in Education, Influence of Technology, Futures (of Society), Student Attitudes, Teacher Attitudes, Middle School Students, Secondary School Students, Middle School Teachers, Secondary School Teachers
URL الوصول: http://ehm.sagepub.com/content/93/1/16.abstract
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Fischer, John M., Hamer, Lynne, Zimmerman, Judith, Sidorkin, Alexander, Samel, Art, Long, Lucy, McArthur, Julie
المصدر: Educational Horizons, 2004 Apr 01. 82(3), 203-212.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/42926501
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Thompson, Gail L.
المصدر: Educational Horizons, 2002 Apr 01. 80(3), 147-152.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/42927115
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Richards, Jan
المصدر: Educational Horizons, 2002 Jan 01. 80(2), 86-90.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/42927100
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Agne, Karen J.
المصدر: Educational Horizons, 1992 Apr 01. 70(3), 120-124.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/42924942
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Arth, Alfred A.
المصدر: Educational Horizons, 1990 Jan 01. 68(2), 105-106.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/42924814
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ingersoll, Gary M., Strigari, Anthony J.
المصدر: Educational Horizons, 1983 Jul 01. 61(4), 183-188.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/42926059