-
1دورية أكاديمية
المصدر: European Journal of Marketing; 2023, Vol. 57 Issue 10, p2765-2807, 43p
مصطلحات موضوعية: MARKETING, PHENOMENOLOGY, GENERATION X, AGE, MARKETING research
مصطلحات جغرافية: UNITED Kingdom
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Minton, Elizabeth A.
المصدر: European Journal of Marketing; 2023, Vol. 57 Issue 9, p2619-2645, 27p
مصطلحات موضوعية: MARKETING research, RELIGIOUSNESS, MARKETING literature, MARKETING strategy, TARGET marketing
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Jayaswal, Pragya, Parida, Biswajita
المصدر: European Journal of Marketing; 2023, Vol. 57 Issue 9, p2237-2289, 53p
مصطلحات موضوعية: BIBLIOMETRICS, AUGMENTED reality, MARKETING research, BIBLIOTHERAPY, THEMATIC analysis, CONCEPTUAL structures
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kunkel, Thilo, Hayduk, Ted, Lock, Daniel
المصدر: European Journal of Marketing; 2023, Vol. 57 Issue 9, p2592-2618, 27p
-
5دورية أكاديمية
المصدر: European Journal of Marketing; 2023, Vol. 57 Issue 7, p1939-1965, 27p
مصطلحات موضوعية: FIELD research, MARKETING research, RESEARCH questions, MARKETING, ACQUISITION of data
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Rönkkö, Mikko, Lee, Nick, Evermann, Joerg, McIntosh, Cameron, Antonakis, John
المصدر: European Journal of Marketing; 2023, Vol. 57 Issue 6, p1626-1640, 15p
مصطلحات موضوعية: MARKETING research, STRUCTURAL equation modeling
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Rönkkö, Mikko, Lee, Nick, Evermann, Joerg, McIntosh, Cameron, Antonakis, John
المصدر: European Journal of Marketing; 2023, Vol. 57 Issue 6, p1597-1617, 21p
مصطلحات موضوعية: MARKETING, MARKETING research, SOCIAL marketing, STRUCTURAL equation modeling, DECISION making
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Armstrong, Christine, Kulczynski, Alicia, Brennan, Stacey
المصدر: European Journal of Marketing, 2021, Vol. 56, Issue 1, pp. 31-71.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Hugh, Dean Charles, Dolan, Rebecca, Harrigan, Paul, Gray, Harriet
المصدر: European Journal of Marketing; 2022, Vol. 56 Issue 12, p3485-3515, 31p
مصطلحات موضوعية: INFLUENCER marketing, MARKETING effectiveness, INTERNET celebrities, CONSUMER psychology, MARKETING research
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Dietrich, Timo, Hurley, Erin, Kassirer, Jay, Rundle-Thiele, Sharyn, Palmatier, Robert W., Merritt, Rowena, Weaven, Scott K., Lee, Nancy
المصدر: European Journal of Marketing; 2022, Vol. 56 Issue 5, p1434-1463, 30p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL marketing, MARKETING theory, MARKETING literature, VALUE proposition, MARKETING research