-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Green Marketing as a Strategic Choice To Sustain The Competitiveness of The Algerian Economic Establishment. (English)
المؤلفون: د. بن عبد العزیز س, د. دولي لخضر
المصدر: Finance & Business Economies Review; Jun2019, Issue 10, p308-323, 16p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Green Marketing as a Strategic Choice To Sustain The Competitiveness of The Algerian Economic Establishment: (Case Study of Naftal Algeria - GPL Branch). (English)
المؤلفون: العزیز سفیان, بن عبد, لخضر, دولي, العزیز سمیر, بن عبد
المصدر: Finance & Business Economies Review; Mar2019, Issue 9, p308-323, 16p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Study the impact of marketing mix on Customer satisfaction case study of condor brand. (English)
المؤلفون: عطا الله لحسن
المصدر: Finance & Business Economies Review; Dec2019, p426-441, 16p