-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Lensen, Johanna H., Stoltz, Sabine E. M. J., Kleinjan, Marloes, Kraiss, Jannis T., Scholte, Ron H. J., Speckens, Anne E. M.
المصدر: Frontiers in Education; 2024, p1-17, 17p
مصطلحات موضوعية: ELEMENTARY school teachers, TEACHER-student relationships, JOB stress, RANDOMIZED controlled trials, MINDFULNESS, SUBJECTIVE stress, WELL-being
مصطلحات جغرافية: UNITED States
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Alsamiri, Yasir A.
المصدر: Frontiers in Education; 2024, p1-7, 7p
مصطلحات موضوعية: ELEMENTARY school teachers, TEACHER development, GIFTED persons, CAREER development, LEARNING disabilities, STUDENTS with disabilities
مصطلحات جغرافية: SAUDI Arabia, MEDINA (Saudi Arabia)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Lutz, Stephanie, Frey, Anne, Rank, Astrid, Gebhardt, Markus
المصدر: Frontiers in Education; 2024, p01-10, 10p
مصطلحات موضوعية: INCLUSIVE education, SPECIAL education, CLASSROOM management, ELEMENTARY school teachers, BEGINNING teachers, SCHOOL children, CLASSROOM environment
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Fisher, Yael, Simon, Batel Ben
المصدر: Frontiers in Education; 2024, p1-11, 11p
مصطلحات موضوعية: ELEMENTARY school teachers, STRUCTURAL equation modeling, EXCELLENCE, WESTERN countries, SCHOOL year
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Tatsushi Fukaya, Mari Fukuda, Masayuki Suzuki
المصدر: Frontiers in Education; 2024, p01-11, 11p
مصطلحات موضوعية: ELEMENTARY school teachers, PEDAGOGICAL content knowledge, PSYCHOLOGY of teachers, APATHY, TEACHER effectiveness, MULTIPLE regression analysis
مصطلحات جغرافية: JAPAN
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Johanna H. Lensen, Sabine E. M. J. Stoltz, Marloes Kleinjan, Jannis T. Kraiss, Ron H. J. Scholte, Anne E. M. Speckens
المصدر: Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
مصطلحات موضوعية: mindfulness, elementary school teachers, perceived stress, mental health, emotion regulation, teacher self-efficacy, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Yasir A. Alsamiri
المصدر: Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
مصطلحات موضوعية: twice exceptionality, professional development, elementary school teachers, Saudi Arabia, collaborative support, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource