-
1دورية أكاديمية
المصدر: Frontiers in Psychology; 2024, p1-14, 14p
مصطلحات موضوعية: INFLUENCER marketing, WELL-being, COMMUNICATION models, PRIVACY, ADVERTISING
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Meifen Wu, Ruyin Long
المصدر: Frontiers in Psychology; 2024, p1-14, 14p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL media in marketing, CONSUMER behavior, SOCIAL media, TRUST, CONSUMER education, INTENTION
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Tingting Chen, Xinqiao Fan, Jiayu He, Jun Fan, Wei Chen
المصدر: Frontiers in Psychology; 2024, p1-12, 12p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER attitudes, BRANDING (Marketing), CUSTOMER experience, SOCIAL processes
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Yongrok Choi, Shih-Chih Chen, Yin Ma, Ruangkanjanases, Athapol
المصدر: Frontiers in Psychology; 2024, p1-4, 4p
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Cortes, Gonzalo Luna
المصدر: Frontiers in Psychology; 2024, p1-17, 17p
مصطلحات موضوعية: STEREOTYPE content model, MARKETING research, EVIDENCE gaps, CONSUMER behavior, DEVELOPMENTAL psychology, PSYCHOLOGY
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Xiaoran Wang, Jing Jiang, Xiadan Zhang
المصدر: Frontiers in Psychology; 2024, p1-14, 14p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERS, ATTACHMENT theory (Psychology), TIME pressure, SOCIAL support, PATIENCE, RELATIONSHIP marketing
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Altenburg, Daria, Spruyt, Adriaan
المصدر: Frontiers in Psychology; 2024, p1-12, 12p
مصطلحات موضوعية: PRICES, WILLINGNESS to pay, TIME trials, IMPLICIT attitudes, PRODUCT design, MARKETING strategy
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Yiyuan Liang, Qiushui Peng, Yuqing Yang, Jiayu Wang, Tao Liu
المصدر: Frontiers in Psychology; 2024, p1-11, 11p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERS, CONSUMER preferences, BASEBALL caps, COFFEE cups, WILLINGNESS to pay, MARKETING strategy, HELP-seeking behavior
الشركة/الكيان: STARBUCKS Corp.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Shenghong Ye, Guangrui Liu, Yanfeng Lin, Zhiheng Lin, Yijing Shi, Zan Huang
المصدر: Frontiers in Psychology; 2024, p1-13, 13p
مصطلحات موضوعية: INTENTION, GREEN products, CONSUMER behavior, SCARCITY, GREEN marketing, IMPRESSION management, INFORMATION processing
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Jia Fu, Simin Huang, Xiaolin Chen
المصدر: Frontiers in Psychology; 2024, p1-9, 9p
مصطلحات موضوعية: GENDER role, INTENTION, CONSUMERS, CONSUMER behavior, BROADCASTING industry, BRANDING (Marketing)