يعرض 1 - 10 نتائج من 112 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 6.50s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية
  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Factors affecting sports marketing from the viewpoint of employees of Sennar state youth centers. (English)

    المصدر: Global Journal of Economics & Business; Jun2021, Vol. 10 Issue 3, p535-550, 16p

    مصطلحات جغرافية: SUDAN

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The effect of pink marketing on the purchase decision of female students of the Community College for Girls in Khamis Mushayt. (English)

    المؤلفون: رقيةمحمد محمد أح

    المصدر: Global Journal of Economics & Business; Jun2021, Vol. 10 Issue 3, p603-613, 11p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of Agricultural Marketing in Improving Food Security in Jordan. (English)

    المؤلفون: إحسان علي السالي

    المصدر: Global Journal of Economics & Business; Aug2022, Vol. 12 Issue 4, p486-493, 8p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  5. 5
    دورية أكاديمية
  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of the Application and Practice of Marketing Activities in the Sustainability of Institutions Economic- Case Study of the Guedila Mineral Water Foundation-. (English)

    المصدر: Global Journal of Economics & Business; Apr2019, Vol. 6 Issue 2, p329-340, 12p

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of Marketing Quality in Commercial Banks In Achieving Customer Satisfaction - Case Study of Gulf Bank Algeria Bechar Agency. (English)

    المصدر: Global Journal of Economics & Business; Dec2018, Vol. 5 Issue 3, p362-376, 15p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of green marketing in achieving sustainable development (A case study of the Fahd Al-Medhath electricity corporation). (English)

    المصدر: Global Journal of Economics & Business; Feb2021, Vol. 10 Issue 1, p46-56, 11p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of Social Networking Sites For Hotel Managers, Five and Four Stars in The Development of Tourism Services Strategies. (English)

    المصدر: Global Journal of Economics & Business; Oct2019, Vol. 7 Issue 2, p143-169, 27p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of marketing competencies on marketing performance in Jordanian pharmaceutical companies. (English)

    المصدر: Global Journal of Economics & Business; Aug2020, Vol. 9 Issue 1, p23-36, 14p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN