-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Herron, Jerry
المصدر: Interchange. 1991 22(1-2):126-140.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Orwin, Clifford, Forbes, H. D.
المصدر: Interchange. 1991 22(1-2):115-125.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
Descriptors: Book Reviews, Core Curriculum, Excellence in Education, Foreign Countries, General Education, Higher Education, Humanistic Education, Liberal Arts, Universities
مصطلحات جغرافية: Canada
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Luik, John C.
المصدر: Interchange. 1991 22(1-2):5-14.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 10
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Auer, John W.
المصدر: Interchange. 1991 22(1-2):15-28.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
Descriptors: Book Reviews, Excellence in Education, Foreign Countries, Higher Education, Liberal Arts, Social Influences, Social Theories, Universities
مصطلحات جغرافية: Canada
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Bradshaw, Leah
المصدر: Interchange. 1991 22(1-2):107-114.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 8
Descriptors: Book Reviews, Democracy, Elitism, Excellence in Education, Higher Education, Philosophy, Social Influences, Universities
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Wake, Susan Dawn
المصدر: Interchange. 1991 22(1-2):66-78.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Morgan, Peter
المصدر: Interchange. 1991 22(1-2):29-38.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 10
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Mathie, William
المصدر: Interchange. 1991 22(1-2):39-56.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Willinsky, John
المصدر: Interchange. 1991 22(4):56-76.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 21
Descriptors: Cultural Influences, Excellence in Education, Higher Education, Holistic Approach, Literacy, Postmodernism, Reader Text Relationship, Reading Writing Relationship
Journal Code: CIJJUL1992