-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of International Exhibitions in Marketing the Egyptian Tourist Destination: a Study from the perspective of Egyptian Tourism Companies. (English)
المؤلفون: أحمد رجب غازي, نانسي فوزي, محمد أبوشوق, محمد فراج
المصدر: International Journal for Tourism, Archeology & Hospitality (IJTAH); Jul2023, Vol. 3 Issue 2, p392-406, 15p
مصطلحات موضوعية: TOURIST attractions, EXHIBITIONS, INTERNATIONAL tourism, TOURISM marketing, MARKETING strategy, TOURIST attitudes
مصطلحات جغرافية: EGYPT
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: تأثير التسويق الحسي على إدارة أعمال الوجباث السريعت المستذامت في مصر. (Arabic)
المؤلفون: Sayed, Mohammed Saber
المصدر: International Journal for Tourism, Archeology & Hospitality (IJTAH); Jan2023, Vol. 3 Issue 1, p161-174, 14p
مصطلحات موضوعية: DETECTORS, MARKETING, CONVENIENCE foods, COMPUTER surveys, METHODOLOGY