-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: التسويق الداخلي كمدخل لتحقيق التنمية البشرية المستدامة بحث تطبيقي في شركة الفرات العامة للصناعات الكيمياوية. (Arabic)
المصدر: Iraq Journal of Market Research & Consumer Protection / Al-Mağallaẗ al-ʿIrāqiyyaẗ li-Buḥūṯ al-Sūq wa-Ḥimāyaẗ al-Mustahlik; 2024, Vol. 16 Issue 1, p233-247, 15p
مصطلحات موضوعية: SUSTAINABILITY, CHEMICAL industry, MARKETING, SOCIAL justice, EMPLOYEES
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: STRATEGIC DECISION MAKING APPROACHES AND ITS INFLUENCE AT EFFICIENCY OF SERIVICE MARKETING: AN APPLIED STUDY IN GENERAL DIRECTORATE OF TRAFFIC. (English)
المؤلفون: مكیة كریدي الكعبي, عادل داود سلمان, سرمد حمزة الشمري
المصدر: Iraq Journal of Market Research & Consumer Protection / Al-Mağallaẗ al-ʿIrāqiyyaẗ li-Buḥūṯ al-Sūq wa-Ḥimāyaẗ al-Mustahlik; 2017, Vol. 9 Issue 1, p40-53, 14p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: EVALUATION OF IMPACT OF MARKETING POLICY IN Al-FURAT GENERAL COMPANY FOR CHEMICAL INDUSTRIES AND PESTICIDES. (English)
المؤلفون: ػه قاسى كاظ, صفاء اَ فَ ػبذ انجبا, ك اًل خه, باسم اَصخ بش شُ, ف اُ محمد شؼبا, سأفج أد ذً يىسً, سَش سد ىُ
المصدر: Iraq Journal of Market Research & Consumer Protection / Al-Mağallaẗ al-ʿIrāqiyyaẗ li-Buḥūṯ al-Sūq wa-Ḥimāyaẗ al-Mustahlik; 2019, Vol. 11 Issue 2, p84-93, 10p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: THE ROLE OF MARKETING MIX AND INNOVATION ON SERVICE DESIGN EXPLORATORY RESEARCH AT COMPANY KOREK TELECOM. (English)
المؤلفون: عبد الكریم محمد عبید, شفاء بلاسم حسن
المصدر: Iraq Journal of Market Research & Consumer Protection / Al-Mağallaẗ al-ʿIrāqiyyaẗ li-Buḥūṯ al-Sūq wa-Ḥimāyaẗ al-Mustahlik; 2018, Vol. 10 Issue 2, p55-76, 22p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: ELEMENTS OF MARKETING MIX AND THEIR ROLE IN CONSUMER PERCEPTION OF BRAND IMAGE: A SURVEY OF SAMPLE OPINIONS FROM CONSUMERS OF ENIEM BRAND IN THE ALGERIAN MARKET. (English)
المؤلفون: مختاري خالد, لقام حنان, مغراوي محي الدین عبد القادر
المصدر: Iraq Journal of Market Research & Consumer Protection / Al-Mağallaẗ al-ʿIrāqiyyaẗ li-Buḥūṯ al-Sūq wa-Ḥimāyaẗ al-Mustahlik; 2018, Vol. 10 Issue 2, p14-26, 13p
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: ATTITUDE OF OFFICIALS IN THE INDUSTRIAL COMPANY TOWARDS THE PRACTICE OF REVERSE/ AN APPLIED STUDY IN BAGHDAD COMPANY FOR SOFT DRINKS. (English)
المؤلفون: ھالة فاضل حسین
المصدر: Iraq Journal of Market Research & Consumer Protection / Al-Mağallaẗ al-ʿIrāqiyyaẗ li-Buḥūṯ al-Sūq wa-Ḥimāyaẗ al-Mustahlik; 2017, Vol. 9 Issue 2, p81-91, 11p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: QUALITY OF LOCAL AND IMPORTED DAIRY PRODUCTS FROM IRAQI CONSUMER OPINION. (English)
المؤلفون: محمود عبد لله جاسم الخفاجي
المصدر: Iraq Journal of Market Research & Consumer Protection / Al-Mağallaẗ al-ʿIrāqiyyaẗ li-Buḥūṯ al-Sūq wa-Ḥimāyaẗ al-Mustahlik; 2018, Vol. 10 Issue 2, p101-108, 8p
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: MEASUREMENT OF CHEMICAL AND PHYSICAL PROPERTIES IN SOME MINERAL WATER SAMPLES FILLED IN THE MARKETS OF THE PROVINCE OF NAJAF AND COMPARE WITH THE IRAQI AND INTERNATIONAL RATIOS. (English)
المؤلفون: مھند حازم ناجي, اعیاد عمار صیھود, حسن عباس قزموز
المصدر: Iraq Journal of Market Research & Consumer Protection / Al-Mağallaẗ al-ʿIrāqiyyaẗ li-Buḥūṯ al-Sūq wa-Ḥimāyaẗ al-Mustahlik; 2019, Vol. 11 Issue 1, p1-8, 8p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: THE ROLE OF PROMOTIONAL MIX ELEMENTS IN ENHANCING COMPETITIVE ADVANTAGE: GENERAL COMPANY FOR THE MANUFACTURE OF PHARMACEUTICALS AND MEDICAL SUPPLIES IN SAMARRA / CASE STUDY. (English)
المؤلفون: قحطان توفیق فھ
المصدر: Iraq Journal of Market Research & Consumer Protection / Al-Mağallaẗ al-ʿIrāqiyyaẗ li-Buḥūṯ al-Sūq wa-Ḥimāyaẗ al-Mustahlik; 2019, Vol. 11 Issue 1, p48-64, 17p
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: EXPOSURE TO TELEVISION PROMOTION OF PHARMACEUTICAL PRODUCTS AND TRENDS TOWARDS THEM / FIELD RESEARCH FOR A SAMPLE OF THE AUDIENCE IN THE CITY OF BAGHDAD. (English)
المؤلفون: ھدى جابر حسین, أفنان محمد شعبان
المصدر: Iraq Journal of Market Research & Consumer Protection / Al-Mağallaẗ al-ʿIrāqiyyaẗ li-Buḥūṯ al-Sūq wa-Ḥimāyaẗ al-Mustahlik; 2018, Vol. 10 Issue 2, p27-38, 12p