يعرض 1 - 10 نتائج من 43 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 3.97s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: EFFICENCY OF MARKETING OF THE TABLE EGGS IN THE PRIVATE SECTOR IN PROVINCE OF BAGHDAD IN 2015. (English)

    المصدر: Iraqi Journal of Agricultural Sciences; 2017, Vol. 48 Issue 4, p1021-1031, 11p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: استجابة نمو وانتاجية الشليك وصفات جودة ثماره التسويقية للرش بمستخلص المورينغا الورقي والكالسيوم وسيليكات البوتاسيوم. (Arabic)

    المؤلفون: Mohammed, Rasha R., Majeed, B. H.

    المصدر: Iraqi Journal of Agricultural Sciences; 2024, Vol. 55 Issue 1, p440-452, 13p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: MARKETING MARGIN ACCOUNT BETWEEN THE PRODUCER AND CONSUMER PRICE OF SOME VEGETABLE CROPS IN THE PROVINCE OF BAGHDAD AND THE PRICE OF THE AGRICULTURAL SEASON FOR SUMMER 2014. (English)

    المصدر: Iraqi Journal of Agricultural Sciences; 2016, Vol. 47 Issue 4, p997-989, 9p

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: EFFICIENCY OF MARKETING OF SOME FRUIT'S CROPS IN THE PROVINCE OF BAGHDAD FOR THE AGRICULTURAL SEASON 2014 / 2015. (English)

    المصدر: Iraqi Journal of Agricultural Sciences; 2016, Vol. 47 Issue 2, p583-599, 17p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: تأثير رش حامض الأسكوربيك والكالسيوم في النمو والحاصل والقابلية التسويقية لنبات البروكولي. (Arabic)

    المؤلفون: Ali, S. M., Majeed, B. H.

    المصدر: Iraqi Journal of Agricultural Sciences; 2023, Vol. 54 Issue 5, p1398-1406, 9p

    الشركة/الكيان: UNIVERSITY of Baghdad (Baghdad, Iraq)

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: تحليل اثر السياسة الزراعية على تسويق محصول الرز في العراق للمدة(2020-2000). (Arabic)

    المؤلفون: K. Z., Fatima, Al-Wasiti, R. T.

    المصدر: Iraqi Journal of Agricultural Sciences; 2023, Vol. 54 Issue 4, p1026-1039, 14p

    مصطلحات جغرافية: IRAQ

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: تحليل اقتصادي لبعض العوامل المؤثرة في كفاءة تسويق محصول البصل اليابس بأستخدام نموذج انحدار TOBIT. (Arabic)

    المصدر: Iraqi Journal of Agricultural Sciences; 2022, Vol. 53 Issue 1, p180-186, 7p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: تحليل اثر بعض المتغي ا رت الاقتصادية – الاجتماعية في تنظيم ز ا رعة وتسويق محصول الزر في الع ا رق. (Arabic)

    المصدر: Iraqi Journal of Agricultural Sciences; 2023, Vol. 54 Issue 1, p317-329, 13p

    مصطلحات جغرافية: IRAQ

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: تقدير العوامل المؤثرة في كفاءة تسويق محصول القمح بإستعمال نموذج التوبت. (Arabic)

    المصدر: Iraqi Journal of Agricultural Sciences; 2022, Vol. 53 Issue 4, p941-949, 9p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: 2019 – تحليل اقتصادي لتنافسية التمور ودورها في التسويق الز ا رعي الدولي في الع ا رق للمدة 2005. (Arabic)

    المصدر: Iraqi Journal of Agricultural Sciences; 2023, Vol. 54 Issue 1, p205-215, 11p

    مصطلحات جغرافية: IRAQ