يعرض 1 - 10 نتائج من 35 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.67s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: بعاد الذكاء التسويقي كمنهج إبداعي لالحتفاظ بالعميل من خالل الدور الوسيط لتجربة العميل. (Arabic)

    المؤلفون: Al-Hashem, Adel Odeh

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2022, Vol. 18 Issue 4, p527-545, 19p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Impact of Political Marketing Mix on Voting to the Parliamentary Candidate: A Study on the Jordanian Public Trends towards the Voting of the 19th Parliament. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2023, Vol. 19 Issue 1, p67-100, 34p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Impact of Social-media Engagement and Entertainment on the Buying Intention from Online Fashion Stores in Jordan. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2024, Vol. 20 Issue 3, p357-385, 29p

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: أثر عناص. المزيج التسويقي الأخضر الداخلية في رضا العملاء في الأردن: طلبة جامعة مؤتة (Arabic)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2020, Vol. 16 Issue 2, p411-434, 24p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Impact of Health Marketing Mix on Competitive Advantage: The Case of King Hussein Cancer Center. (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2020, Vol. 16 Issue 1, p125-152, 28p

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Organizational Structures in Achieving Competitive Advantage "Field Study in Industrial and Service Establishments in Jordan". (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2019, Vol. 15 Issue 1, p1-20, 20p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role of Emotional Intelligence in Improving the Effectiveness of Teamwork - (A Field Study on the Jordanian Banking Sector). (English)

    المؤلفون: درّه, عمر محمّد

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2015, Vol. 11 Issue 4, p817-839, 23p