يعرض 1 - 5 نتائج من 5 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.72s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Evaluating the Impact of Organizational Learning on Elements of Quality Culture in Business Organizations in Jordan (Comparative Study) (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2014, Vol. 10 Issue 4, p645-674, 30p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of the Comparative and Differential Advantages on the Performance of the Jordanian Commercial Banks' (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2014, Vol. 10 Issue 4, p699-721, 23p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: أثر العوامل الاجتماعية على الرضا عن مواجهات الخدمة وولاء العملاء (Arabic)

    المؤلفون: Awwad, Mohammad Suleiman

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2014, Vol. 10 Issue 3, p511-531, 21p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Supply Chain Integration Through the Supply Chain Response on Operational Performance in Large and Medium Sized Jordanian Industrial Companies: A Field Study (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2014, Vol. 10 Issue 3, p488-509, 22p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Quality of Information and its Impact on Innovative Leadership - An Employees' Perspective: The Context of Jordan Islamic Bank for Investment and Finance (English)

    المصدر: Jordan Journal of Business Administration; 2014, Vol. 10 Issue 3, p404-425, 22p

    مصطلحات جغرافية: JORDAN