يعرض 1 - 10 نتائج من 95 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.35s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of production capabilities and relations capabilities on the social dimension of sustainable marketing: an analytical prospective study in the General Company for Electrical and Electronic Industries - the energy-saving lighting factory (LED) as a model. (English)

    المصدر: Journal of Administration & Economics; 2023, Issue 137, p43-55, 13p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Role Of Marketing Research In Upgrading Of Customer Satisfaction- Applied Research In The General Company For Trading Cars And Machines In Baghdad. (English)

    المؤلفون: مديحة عباس خلف

    المصدر: Journal of Administration & Economics; 2018, Issue 117, p171-186, 16p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of banking marketing mix strategies on the flow of foreign direct investment: An application case for some banks operating in Syria. (English)

    المصدر: Journal of Administration & Economics; 2020, Issue 125, p63-75, 13p

    مصطلحات جغرافية: SYRIA

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The role of the supply chain in promoting innovative marketing for pharmaceutical companies in Baghdad. (English)

    المؤلفون: حسٌن عبٌد الجناب

    المصدر: Journal of Administration & Economics; 2023, Issue 137, p101-119, 19p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Impact of Strategic Decision on the Marketing Mix. ( Field research in the state company of Electrical Industries). (English)

    المؤلفون: ضياء محمد حسين

    المصدر: Journal of Administration & Economics; 2018, Issue 115, p103-119, 17p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Effect of strategic flexibility in marketing performance - Exploratory study in the General Company for Textiles and Leather Industries. (English)

    المصدر: Journal of Administration & Economics; 2019, Issue 118, p168-181, 14p

  7. 7
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of creativity strategy on the marketing mix of banking services. (English)

    المصدر: Journal of Administration & Economics; 2022, Issue 133, p245-262, 18p

  8. 8
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Comprehensive Marketing and its Effect on Organizational Excellence: Applied Research in the General Company for Vegetable Oil Industry. (English)

    المصدر: Journal of Administration & Economics; 2019, Issue 120, p223-242, 20p

    مصطلحات جغرافية: BAGHDAD (Iraq)

  9. 9
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: التسويق الطنان عىل مواقع التواصل الاجامتعي ودورها يف بناء العالمة التجارية- دراسة اس تطالعية لآراء عينة من مشاهدي اعالن رشكة زين العراق ألطالق خدمة G4. (Arabic)

    المصدر: Journal of Administration & Economics; 2023, Issue 138, p267-285, 19p

  10. 10
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The impact of Creative Marketing on Supporting Religious Tourism during the Covid 19 pandemic: An applied study in the holy shrines of Husseiniya and (Abbasid). (English)

    المؤلفون: دمحم فاضل عباس

    المصدر: Journal of Administration & Economics; 2022, Issue 135, p232-251, 20p