-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Alghoraibi, Ala Saleh (ORCID
0000-0001-9892-353X ), Alghoribi, Mohammed Salehالمصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy. Nov-Dec 2022 66(3):168-177.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 10
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Kiili, Carita (ORCID
0000-0001-9189-4094 ), Lakkala, Minna, Ilomäki, Liisa, Toom, Auli, Coiro, Julie, Hämäläinen, Elina, Sormunen, Eeroالمصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy. Jan-Feb 2022 65(4):297-308.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
Descriptors: Teaching Methods, Language Arts, Inquiry, Online Courses, Secondary School Teachers, Teacher Attitudes, Time Management, Student Needs, Learning Strategies, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Finland
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Morrison, Jennifer D.
المصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy. Mar-Apr 2021 64(5):553-562.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 10
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy. Jan-Feb 2020 63(4):371-377.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 7
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy. Mar-Apr 2019 62(5):541-549.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 9
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy; Jul2021, Vol. 65 Issue 1, p103-107, 5p
مصطلحات موضوعية: LITERACY, COVID-19 pandemic, TEACHING methods, LEARNING strategies, LEARNING plateaus
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy; Jul2021, Vol. 65 Issue 1, p37-46, 10p, 3 Charts
مصطلحات موضوعية: EDUCATION of teenagers, LEARNING strategies, PSYCHOLOGY of learning, LEARNING plateaus
الشركة/الكيان: INSTITUTE of Education Sciences (U.S.)
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy; Jul2021, Vol. 65 Issue 1, p65-73, 9p, 1 Chart
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Kazembe, Lasana
المصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy. Sep-Oct 2017 61(2):209-212.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 4
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Adolescent & Adult Literacy; Jan2020, Vol. 63 Issue 4, p371-377, 7p, 1 Chart, 1 Graph
مصطلحات موضوعية: LITERACY education, YOUNG adult literature, SELF-efficacy, LEARNING strategies, ADOLESCENCE