-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Neureiter, Ariadne, Stubenvoll, Marlis, Matthes, Jörg
المصدر: Journal of Advertising; Aug/Sep2024, Vol. 53 Issue 4, p511-529, 19p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER behavior, GREEN marketing, BRAND evaluation, ENVIRONMENTAL literacy, GREENWASHING (Marketing), BOYCOTTS
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Nikulina, Olesia, van Riel, Allard C. R., Lemmink, Jos G. A. M., Grewal, Dhruv, Wetzels, Martin
المصدر: Journal of Advertising; Aug/Sep2024, Vol. 53 Issue 4, p605-625, 21p
مصطلحات موضوعية: LITERATURE reviews, MARKETING research, STORYTELLING, STORYTELLERS, AFFECT (Psychology)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Zhang, Yicong, Zhang, Xueyao
المصدر: Journal of Advertising; Aug/Sep2024, Vol. 53 Issue 4, p588-604, 17p
مصطلحات موضوعية: CONTEXT effects (Psychology), BRANDING (Marketing), HELPING behavior, SOCIAL psychology, CONSUMERS
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Glaser, Matthias, Reisinger, Heribert, Florack, Arnd
المصدر: Journal of Advertising; Aug/Sep2024, Vol. 53 Issue 4, p568-587, 20p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER attitudes, PARASOCIAL relationships, CONSUMERS, BRANDING (Marketing), ACTORS
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Peng, Yilang, Wen, Taylor Jing, Yang, Jing
المصدر: Journal of Advertising; Aug/Sep2024, Vol. 53 Issue 4, p626-638, 13p
مصطلحات موضوعية: BRAND personification, COMPUTER vision, BRANDING (Marketing), RESEARCH personnel, ADVERTISING
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Nariswari, Angeline, Chen, Qimei, Alden, Dana L.
المصدر: Journal of Advertising; Jun/Jul2024, Vol. 53 Issue 3, p357-376, 20p
مصطلحات موضوعية: MARKETING, COMMUNICATION in marketing, PSYCHOLOGICAL ownership, CONSUMERS, VOTERS, MARKETING channels
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Xie, Wen, Lee, Mi Hyun, Chen, Ming, Han, Zhu
المصدر: Journal of Advertising; Jun/Jul2024, Vol. 53 Issue 3, p397-415, 19p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERS, EYE tracking, MACHINE learning, ADVERTISING, LOCATION marketing, INTERNET advertising, DATA analysis
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: De Jans, Steffi, Hudders, Liselot, Constandt, Bram
المصدر: Journal of Advertising; Jun/Jul2024, Vol. 53 Issue 3, p434-453, 20p
مصطلحات موضوعية: GAMBLING, CONSUMER attitudes, SPORTS betting, SPORTS sponsorship, SPORTS marketing, CONSUMER behavior
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Himelboim, Itai, Maslowska, Ewa, Araujo, Theo
المصدر: Journal of Advertising; Apr/May2024, Vol. 53 Issue 2, p296-306, 11p
مصطلحات موضوعية: BRANDING (Marketing), CLUSTER analysis (Statistics), IMAGE analysis, COMPUTER vision, BRAND communities, SENTIMENT analysis, SOCIAL media
الشركة/الكيان: SIERRA Club, BARCLAYS PLC
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Tadajewski, Mark
المصدر: Journal of Advertising; Apr/May2024, Vol. 53 Issue 2, p161-182, 22p
مصطلحات موضوعية: PARAPSYCHOLOGY, SOCIAL perception, MARKETING theory, NINETEENTH century, THEORY-practice relationship