يعرض 1 - 6 نتائج من 6 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 1.32s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Analytical Study of Onion Production and Marketing in Egypt. (English)

    المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Jun2021, Vol. 12 Issue 6, p521-528, 8p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Role of Cooperatives in Providing Production Supplies and Marketing Agricultural Output in Egypt (Case Study in Dakahlia and Damietta Governorates). (English)

    المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Oct2022, Vol. 13 Issue 10, p395-402, 8p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT, DAMIETTA (Egypt)

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Economic Impact of Price Policy and Application of Value Chains for Developing Marketing Services for Rice Crop (Damietta Case Study). (English)

    المؤلفون: علاء هلال

    المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Feb2019, Vol. 10 Issue 2, p95-103, 9p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT, DAMIETTA (Egypt)

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Determinants of Expansion in the Cultivation of some oil Crops in the Governorates of Beheira, Kafr El-Sheikh and Gharbiya. (English)

    المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Nov2020, Vol. 11 Issue 11, p657-662, 6p

    مصطلحات جغرافية: KAFR al-Shaykh (Egypt : Province)

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Farmers’ Visions About the Problem of Land Fragmentation and the Mechanisms of Consolidation of Fragmented Lands in Menoufia Governorate. (English)

    المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Jul2022, Issue 7, p271-278, 8p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Analyzing the Organizational Culture of the Agricultural Cooperatives in Aswan Governorate, Egypt. (English)

    المؤلفون: هند مختار دياب

    المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Mar2020, Vol. 11 Issue 3, p109-114, 6p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT