-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Yeong, Stephanie H. M., Rickard Liow, Susan J.
المصدر: Journal of Experimental Child Psychology. Jun 2012 112(2):111-126.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Cunningham, Anna, Carroll, Julia
المصدر: Journal of Experimental Child Psychology. Jun 2011 109(2):248-255.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 8
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Castles, Anne, Coltheart, Max, Wilson, Katherine
المصدر: Journal of Experimental Child Psychology. Sep 2009 104(1):68-88.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 21
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ellefson, Michelle R., Treiman, Rebecca, Kessler, Brett
المصدر: Journal of Experimental Child Psychology. Mar 2009 102(3):323-341.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 19
Descriptors: Young Children, Foreign Countries, Literacy, Alphabets, Comparative Analysis, Parent Attitudes, Teacher Attitudes, Phoneme Grapheme Correspondence, Task Analysis, Age Differences, Error Patterns, Spelling, Questionnaires, Teaching Methods
مصطلحات جغرافية: United Kingdom (England), United States
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Bowey, J.A
المصدر: Journal of Experimental Child Psychology. Jul 2008 100(3):186-214.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 29
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: de Jong, Peter F.
المصدر: Journal of Experimental Child Psychology. Nov 2007 98(3):131-152.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 22
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Senechal, Monique, Basque, Michelle T., Leclaire, Tina
المصدر: Journal of Experimental Child Psychology. Dec 2006 95(4):231-254.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 24
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Levin, Iris, Shatil-Carmon, Sivan, Asif-Rave, Ornit
المصدر: Journal of Experimental Child Psychology. Feb 2006 93(2):139-165.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 27
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Treiman, Rebecca, Kessler, Brett, Zevin, Jason D.
المصدر: Journal of Experimental Child Psychology. Jan 2006 93(1):1-24.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 24
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Caravolas, Marketa, Kessler, Brett, Hulme, Charles, Snowling, Margaret
المصدر: Journal of Experimental Child Psychology. Dec 2005 92(4):307-321.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
Descriptors: Graphemes, Vowels, Spelling, Child Psychology, Child Development, Phonemes, Reliability, Foreign Countries, Phoneme Grapheme Correspondence
مصطلحات جغرافية: United Kingdom (England)