-
1
المؤلفون: Kyuhong Han, Vikas Mittal, Nailya Ordabayeva, Jihye Jung, Daniel Fernandes
المساهمون: Veritati - Repositório Institucional da Universidade Católica Portuguesa
المصدر: Journal of Marketing. 86(6):116-134
مصطلحات موضوعية: Marketing, Political identity, Repurchase intention, Customer satisfaction, Identity (social science), Belief in free will, Sales, Politics, Work (electrical), Political ideology, Sociology, Business and International Management, Social psychology
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5e2994dc7b00e49b7d933a30f276196f
https://ciencia.ucp.pt/en/publications/7c8d846b-1607-459d-9ecd-41fa9475432d -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Bendapudi, Neeli, Leone, Robert P.
المصدر: Journal of Marketing; Jan2003, Vol. 67 Issue 1, p14-28, 15p, 5 Charts
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Wieseke, Jan, Kraus, Florian, Ahearne, Michael, Mikolon, Sven
المصدر: Journal of Marketing, 2012 May 01. 76(3), 1-20.
URL الوصول: http://dx.doi.org/10.1509/jm.10.0444
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Homburg, Christian, Wieseke, Jan, Bornemann, Torsten
المصدر: Journal of Marketing, 2009 Jul 01. 73(4), 64-81.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/20619034
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Oliver, Richard L., Swan, John E.
المصدر: Journal of Marketing, 1989 Apr 01. 53(2), 21-35.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1251411
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Marketing, 1985 Jan 01. 49(1), 99-111.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/1251180