يعرض 1 - 6 نتائج من 6 نتيجة بحث عن '"التسويق"', وقت الاستعلام: 0.85s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Marketing Public Relations Strategies to Achieve Sustainable Development Goals Via Government Digital Platforms. (English)

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Jul-Sep2022, Issue 40, p239-272, 35p

  2. 2
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: The Public’s Attitudes towards the Marketing Activities of Car Companies Operating in Egypt. (English)

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct2021, Issue 36, p193-231, 39p

  3. 3
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: Marketing Communication Management in the Saudi Health Institutions: A Case Study on King Abdullah Medical City in Makkah. (English)

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Apr2021, Issue 32, p11-54, 44p

    مصطلحات جغرافية: MECCA (Saudi Arabia)

  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: PESO تسويق المحتوى الاستراتيجي الرقمي: دراسة تطبيقية من منظور نموذج. (Arabic)

    المؤلفون: ElSherbini, Nesrin N.

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct2023, Issue 47, p60-86, 28p

  5. 5
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: التنبؤ بتقنية ترويج المبيعات الموجهة للمستهلك باستخدام الذكاء الاصطناعي (Arabic)

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Apr2024, Issue 50, p9-32, 25p

  6. 6
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: استراتيجيات تكىين المكانة الخاصة بثقافة المستهلك المحلية والأجنبية والعالمية في الإعلان التلفزيىني الدولي في مصر (Arabic)

    المؤلفون: Orabi, Dina

    المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; 2020, Issue 27, p7-30, 24p

    مصطلحات جغرافية: EGYPT