-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing Public Relations Strategies to Achieve Sustainable Development Goals Via Government Digital Platforms. (English)
المؤلفون: غادة سيف ثابت سيف
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Jul-Sep2022, Issue 40, p239-272, 35p
مصطلحات موضوعية: DIALOGIC theory (Communication), BUSINESS planning, MARKETING, PUBLIC relations, SUSTAINABLE development
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: The Public’s Attitudes towards the Marketing Activities of Car Companies Operating in Egypt. (English)
المؤلفون: أ. م. د . محمد حسني حس
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct2021, Issue 36, p193-231, 39p
مصطلحات موضوعية: CORPORATE websites, ACQUISITION of data, EMAIL, DATA modeling, AUTOMOBILES
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing Communication Management in the Saudi Health Institutions: A Case Study on King Abdullah Medical City in Makkah. (English)
المؤلفون: عزة جلال حسي ن, عبير عبد اللطيف ا
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Apr2021, Issue 32, p11-54, 44p
مصطلحات موضوعية: PERSONNEL management, INDUSTRIAL management, MARKETING management, CORPORATE communications, MENTAL imagery
مصطلحات جغرافية: MECCA (Saudi Arabia)
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: PESO تسويق المحتوى الاستراتيجي الرقمي: دراسة تطبيقية من منظور نموذج. (Arabic)
المؤلفون: ElSherbini, Nesrin N.
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Oct2023, Issue 47, p60-86, 28p
مصطلحات موضوعية: CONTENT marketing, INTERNET marketing, MARKETING, COMMUNICATION in marketing, MARKETING models, DIGITAL communications
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: التنبؤ بتقنية ترويج المبيعات الموجهة للمستهلك باستخدام الذكاء الاصطناعي (Arabic)
المؤلفون: Moussa, Farid Ali, El-Sherbini, Nesrin N.
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; Apr2024, Issue 50, p9-32, 25p
مصطلحات موضوعية: ARTIFICIAL neural networks, ARTIFICIAL intelligence, SALES promotion, UTILITY theory, MACHINE learning, MARKETING
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: استراتيجيات تكىين المكانة الخاصة بثقافة المستهلك المحلية والأجنبية والعالمية في الإعلان التلفزيىني الدولي في مصر (Arabic)
المؤلفون: Orabi, Dina
المصدر: Journal of Public Relations Research Middle East / Magallat Bhut Al-Laqat Al-Amh - Al-Srq Al-Aust; 2020, Issue 27, p7-30, 24p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER culture theory, TELEVISION advertising, WORLD culture, CULTURE, MARKETING, NUDITY
مصطلحات جغرافية: EGYPT