-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Wang, Xin, Bendle, Neil, Pan, Yinjie
المصدر: Journal of the Academy of Marketing Science; Jul2024, Vol. 52 Issue 4, p939-954, 16p
مصطلحات موضوعية: MARKETING strategy, RESEARCH personnel, MACHINE learning, MARKETING executives, CONSUMERS, ADVICE
الشركة/الكيان: AMAZON Web Services Inc.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Ferecatu, Alina, De Bruyn, Arnaud, Mukherjee, Prithwiraj
المصدر: Journal of the Academy of Marketing Science; Jul2024, Vol. 52 Issue 4, p1216-1239, 24p
مصطلحات موضوعية: MARKETING research companies, DIFFERENTIAL evolution, MARKETING, CUSTOMER lifetime value, LABOR mobility
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Barnes, Aaron J., White, Tiffany Barnett
المصدر: Journal of the Academy of Marketing Science; Jul2024, Vol. 52 Issue 4, p1069-1085, 17p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER behavior, BUSINESS models, BRAND extension, BRAND image, CONSUMER psychology, EVIDENCE gaps, BRANDING (Marketing)
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Journal of the Academy of Marketing Science; Jul2024, Vol. 52 Issue 4, p1195-1215, 21p
مصطلحات موضوعية: MARKETING, CORPORATE turnarounds, BUSINESS enterprises, WELL-being
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Childs, Dayle, Lee, Nick, Cadogan, John W., Dewsnap, Belinda
المصدر: Journal of the Academy of Marketing Science; May2024, Vol. 52 Issue 3, p695-714, 20p
مصطلحات موضوعية: MARKETING research, MARKETING theory, RESEARCH personnel, EMPIRICAL research
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Journal of the Academy of Marketing Science; May2024, Vol. 52 Issue 3, p610-633, 24p
مصطلحات موضوعية: RESEARCH personnel, MARKETING research, FORECASTING, SAMPLE size (Statistics), PREDICTIVE validity
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Lee, Ben, Misra, Shekhar, Haon, Christophe
المصدر: Journal of the Academy of Marketing Science; May2024, Vol. 52 Issue 3, p859-891, 33p
-
8دورية أكاديمية
المصدر: Journal of the Academy of Marketing Science; May2024, Vol. 52 Issue 3, p672-694, 23p
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Valenti, Albert, Srinivasan, Shuba, Yildirim, Gokhan, Pauwels, Koen
المصدر: Journal of the Academy of Marketing Science; May2024, Vol. 52 Issue 3, p815-834, 20p
مصطلحات موضوعية: MULTI-channel integration, CONSUMERS, INTERNET sales, FIELD research, MARKETING
مصطلحات جغرافية: UNITED States
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Zhang, Junzhou, Liu-Thompkins, Yuping
المصدر: Journal of the Academy of Marketing Science; Jan2024, Vol. 52 Issue 1, p196-216, 21p
مصطلحات موضوعية: CUSTOMER loyalty programs, FREQUENT flyer programs, COMMUNICATION in marketing, MARKETING, CONSUMERS