-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Hanssens, Dominique M., Levien, Henry A.
المصدر: Management Science; Oct83, Vol. 29 Issue 10, p1167-1184, 18p
مصطلحات موضوعية: UNITED States Navy recruiting & enlistment, MARKETING, CONTRACTS, ECONOMETRICS, MARKETING strategy, RECRUITING & enlistment (Armed Forces), MANAGEMENT science, ADVERTISING, ECONOMETRIC models, MARKETING models, SELLING
مصطلحات جغرافية: UNITED States
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Winer, Russell S.
المصدر: Management Science; May80, Vol. 26 Issue 5, p471-482, 12p
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Winer, Russell S.
المصدر: Management Science; Jan1980, Vol. 26 Issue 1, p78-85, 8p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Zufryden, Fred S.
المصدر: Management Science; Sep75, Vol. 22 Issue 1, p116-124, 9p
مصطلحات موضوعية: ADVERTISING media planning, ADVERTISING, MARKETING models, MARKETING strategy, CRITICISM, MEDIA buying services, CONSUMER behavior, OPERATIONS research, MANAGEMENT science
People: LODISH, Leonard
-
5دورية أكاديميةOPTIMIZING CONSUMER ADVERTISING, INTERMEDIARY ADVERTISING AND MARKUP IN A VERTICAL MARKET STRUCTURE.
المؤلفون: Naert, Philippe A.
المصدر: Management Science; Dec1971 Part 1, Vol. 18 Issue 4, pP-90-P-101, 12p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Sasieni, Maurice W.
المصدر: Management Science; Dec1971 Part 1, Vol. 18 Issue 4, pP-64-P-72, 9p
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ray, Michael L., Sawyer, Alan G.
المصدر: Management Science; Dec1971 Part 1, Vol. 18 Issue 4, pP-73-P-89, 17p
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Lodish, Leonard M.
المصدر: Management Science; Sep75, Vol. 22 Issue 1, p111-115, 5p
مصطلحات موضوعية: MEDIA buying services, DIMINISHING returns, ADVERTISING media planning, ADVERTISING, MARKETING models, ERRORS, OPERATIONS research, MANAGEMENT science
People: ZUFRYDEN, Fred S.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Mann, Don H.
المصدر: Management Science; Mar75, Vol. 21 Issue 7, p823-832, 10p