-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Zufryden, Fred S.
المصدر: Management Science; Sep75, Vol. 22 Issue 1, p116-124, 9p
مصطلحات موضوعية: ADVERTISING media planning, ADVERTISING, MARKETING models, MARKETING strategy, CRITICISM, MEDIA buying services, CONSUMER behavior, OPERATIONS research, MANAGEMENT science
People: LODISH, Leonard
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Desai, Preyas S.
المصدر: Management Science; Oct97, Vol. 43 Issue 10, p1401-1419, 19p
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Sasieni, Maurice W.
المصدر: Management Science; Dec1971 Part 1, Vol. 18 Issue 4, pP-64-P-72, 9p
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ray, Michael L., Sawyer, Alan G.
المصدر: Management Science; Dec1971 Part 1, Vol. 18 Issue 4, pP-73-P-89, 17p
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Charnes, A., Cooper, W. W., DeVoe, J. K., Learner, D. B., Reinecke, W.
المصدر: Management Science; Apr1968, Vol. 14 Issue 8, pB-423-B-430, 8p
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Charnes, A., Cooper, W. W., Learner, D. B., Snow, E. F.
المصدر: Management Science; Apr1968, Vol. 14 Issue 8, pB-431-B-436, 6p
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Lodish, Leonard M.
المصدر: Management Science; Sep75, Vol. 22 Issue 1, p111-115, 5p
مصطلحات موضوعية: MEDIA buying services, DIMINISHING returns, ADVERTISING media planning, ADVERTISING, MARKETING models, ERRORS, OPERATIONS research, MANAGEMENT science
People: ZUFRYDEN, Fred S.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Longman, Kenneth A.
المصدر: Management Science; Oct69, Vol. 16 Issue 2, pB-148-B-149, 2p