-
1دورية أكاديمية
المصدر: Marketing Letters; Mar2024, Vol. 35 Issue 1, p59-71, 13p
مصطلحات موضوعية: INTERNET traffic, HYPERLINKS, MARKETING effectiveness, DATA analytics, INTERNET marketing, MARKETING channels
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Chohan, Raeesah, Schmidt-Devlin, Ellen
المصدر: Marketing Letters; Mar2024, Vol. 35 Issue 1, p1-14, 14p
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Trinh, Giang Tue, Dawes, John, Sharp, Byron
المصدر: Marketing Letters; Mar2024, Vol. 35 Issue 1, p95-106, 12p
مصطلحات موضوعية: BRANDING (Marketing), BRAND name products, SALES statistics
مصطلحات جغرافية: UNITED Kingdom
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Arce, Daniel
المصدر: Marketing Letters; Dec2023, Vol. 34 Issue 4, p713-725, 13p
مصطلحات موضوعية: MARKET share, OVERHEAD costs, MARKET value, ELECTRONIC commerce, MARKETING executives, PROFIT
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Defau, Laurens, Zauner, Alexander
المصدر: Marketing Letters; Dec2023, Vol. 34 Issue 4, p727-733, 7p
مصطلحات موضوعية: MARKETING, BEHAVIORAL economics, PERSONAL names, EMPIRICAL research
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Thürridl, Carina, Mattison Thompson, Frauke
المصدر: Marketing Letters; Dec2023, Vol. 34 Issue 4, p685-696, 12p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER activism, ACTIVISM, BRAND name products, BRANDING (Marketing), CONSUMER behavior
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Shankar, Nithya, Francis, Bill B.
المصدر: Marketing Letters; Dec2023, Vol. 34 Issue 4, p653-667, 15p
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Xu, Mengmeng, Jiang, Hongyan, Tan, Huimin
المصدر: Marketing Letters; Dec2023, Vol. 34 Issue 4, p575-589, 15p
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Yu, Yinan, Qiu, Liangfei, Chen, Hailiang, Yen, Benjamin
المصدر: Marketing Letters; Sep2023, Vol. 34 Issue 3, p429-448, 20p, 4 Charts
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Dellaert, Benedict GC, Shu, Suzanne B, Arentze, Theo A, Baker, Tom, Diehl, Kristin, Donkers, Bas, Fast, Nathanael J, Häubl, Gerald, Johnson, Heidi, Karmarkar, Uma R, Oppewal, Harmen, Schmitt, Bernd H, Schroeder, Juliana, Spiller, Stephen A, Steffel, Mary
المصدر: Marketing Letters. 31(4)
مصطلحات موضوعية: Artificial intelligence, Voice assistants, Consumer decision-making, Consumer dialogs, Digital marketing, Consumer models, Marketing
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/4pf6v9cq