-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Bronnenberg, Bart J., Mahajan, Vijay
المصدر: Marketing Science; Summer2001, Vol. 20 Issue 3, p284, 16p, 7 Charts, 2 Graphs
مصطلحات موضوعية: CONSUMER behavior, RETAIL industry, PRICES, MARKET share, MARKETING research, SALES promotion
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Horowitz, Joel L., Louviere, Jordan J.
المصدر: Marketing Science; Summer93, Vol. 12 Issue 3, p270, 10p
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Jacobson, Robert, Aaker, David A.
المصدر: Marketing Science; Spring93, Vol. 12 Issue 2, p209-212, 4p
مصطلحات موضوعية: MARKET share, COMPETITION, MARKETING research, MARKETING, MARKETING strategy, MATHEMATICAL variables, ECONOMETRICS, MATHEMATICAL models
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Schmittlein, David C., Cooper, Lee G., Morrison, Donald G.
المصدر: Marketing Science; Spring93, Vol. 12 Issue 2, p167-183, 17p
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Boulding, William, Staelin, Richard
المصدر: Marketing Science; Spring93, Vol. 12 Issue 2, p144-166, 23p
مصطلحات موضوعية: MARKET share, COST, COMPETITION, MARKETING research, PURCHASING, MARKETING, MATHEMATICAL models, AUTOREGRESSION (Statistics)
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Wernerfelt, Birger
المصدر: Marketing Science; Summer91, Vol. 10 Issue 3, p229, 17p
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Hagerty, Michael R.
المصدر: Marketing Science; Fall86, Vol. 5 Issue 4, p298, 22p
مصطلحات موضوعية: CONJOINT analysis, CONSUMER preferences, MARKETING, MARKETING research, MARKET share, PREFERENCES (Philosophy)
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Greenberg, Marshall G.
المصدر: Marketing Science; Fall86, Vol. 5 Issue 4, p320, 3p
مصطلحات موضوعية: CONJOINT analysis, MARKETING, MARKETING research, MARKET entry, MARKETING strategy, MARKET share