-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Li, Peiyao, Castelo, Noah, Katona, Zsolt, Sarvary, Miklos
المصدر: Marketing Science; Mar/Apr2024, Vol. 43 Issue 2, p254-266, 13p
مصطلحات موضوعية: LANGUAGE models, NATURAL language processing, MARKETING research, PRODUCT attributes
مصطلحات جغرافية: CANADA
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Matthe, Maximilian, Ringel, Daniel M., Skiera, Bernd
المصدر: Marketing Science; May/Jun2023, Vol. 42 Issue 3, p589-613, 25p, 6 Charts, 9 Graphs
مصطلحات موضوعية: MARKET design & structure (Economics), INTERNATIONAL economic integration, CHANGE theory, MARKETING research, MARKET positioning
الشركة/الكيان: DEUTSCHE Forschungsgemeinschaft, CAPITAL One Financial Corp.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Shulman, Jeffrey D., Toubia, Olivier, Saddler, Raena
المصدر: Marketing Science; Jan/Feb2023, Vol. 42 Issue 1, p1-5, 5p
مصطلحات موضوعية: PRODUCT management, PRODUCT managers, MARKETING literature, MARKETING research, COMMUNITIES
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Nelson, Leif, Simester, Duncan, Sudhir, K.
المصدر: Marketing Science; Nov/Dec2020, Vol. 39 Issue 6, p1033-1038, 6p, 2 Graphs
مصطلحات موضوعية: SCIENTIFIC experimentation, MARKETING research, MARKETING strategy, STRUCTURAL models, MARKET orientation
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Ailawadi, Kusum, Chan, Tat, Manchanda, Puneet, Sudhir, K.
المصدر: Marketing Science; May/Jun2020, Vol. 39 Issue 3, p459-464, 6p, 2 Diagrams, 1 Chart
مصطلحات موضوعية: GROSS domestic product, MARKETING research, AFFLUENT consumers
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Tuchman, Anna E.
المصدر: Marketing Science; Nov/Dec2019, Vol. 38 Issue 6, p994-1022, 29p
مصطلحات موضوعية: TELEVISION advertising, ADVERTISING, STRUCTURAL models, ELECTRONIC cigarettes, MARKETING research
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Hauser, John R., Eggers, Felix, Selove, Matthew
المصدر: Marketing Science; Nov/Dec2019, Vol. 38 Issue 6, p1059-1081, 23p
مصطلحات موضوعية: CONJOINT analysis, PRODUCT positioning, PRICE sensitivity, PATENTS, MARKETING research
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Bucklin, Randolph E., Gupta, Sunil
المصدر: Marketing Science, 1999 Jan 01. 18(3), 247-273.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/193172
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Evgeniou, Theodoros, Pontil, Massimiliano, Toubia, Olivier
المصدر: Marketing Science, 2007 Nov 01. 26(6), 805-818.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/40057227
-
10دورية أكاديميةProbabilistic Polyhedral Methods for Adaptive Choice-Based Conjoint Analysis: Theory and Application
المؤلفون: Toubia, Olivier, Hauser, John, Garcia, Rosanna
المصدر: Marketing Science, 2007 Sep 01. 26(5), 596-610.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/40057082