-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Bentsen, Kristin, Pedersen, Per Egil
المصدر: Marketing Theory; Sep2024, Vol. 24 Issue 3, p465-480, 16p
مصطلحات موضوعية: SOCIAL media, SOCIAL media in marketing, DIGITAL technology, INTERNET marketing, LOCAL foods
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Singer, Amy E
المصدر: Marketing Theory; Sep2024, Vol. 24 Issue 3, p481-497, 17p
مصطلحات موضوعية: FOOD industry, MARKETING theory, FOOD packaging, MARKETING, SPECIALTY foods
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: James, Sophie, Cronin, James, Patterson, Anthony
المصدر: Marketing Theory; Sep2024, Vol. 24 Issue 3, p397-416, 20p
مصطلحات موضوعية: HISTORY of capitalism, MARKETING, CONSUMERS, MARKETPLACES, COLLUSION
People: DERRIDA, Jacques, 1930-2004
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Cronin, James, Fitchett, James, Coffin, Jack
المصدر: Marketing Theory; Sep2024, Vol. 24 Issue 3, p525-544, 20p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERISM, MARKETING theory, CONSUMER culture theory, PRODUCE markets, CONSUMERS
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Saunders, Stephen Graham, Truong, V Dao
المصدر: Marketing Theory; Sep2024, Vol. 24 Issue 3, p449-464, 16p
مصطلحات موضوعية: WELL-being, MARKETING theory, BARTER, KINDNESS, THEORY-practice relationship
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Lucarelli, Andrea, Shahriar, Hossain, Ulver, Sofia, Egan-Wyer, Carys
المصدر: Marketing Theory; Sep2024, Vol. 24 Issue 3, p417-447, 31p
مصطلحات موضوعية: CONSUMER research, MARKETING research, RESEARCH personnel
-
7
المؤلفون: Skålén, Per, 1972, Cova, Bernard, Gummerus, Johanna, Sihvonen, Antti
المصدر: Marketing Theory. 23(2):185-206
مصطلحات موضوعية: Marketing activity, marketing practices, marketing practitioners, marketing praxis, practice theory, value creation, Business Administration, Företagsekonomi
وصف الملف: electronic
URL الوصول: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-91945
https://doi.org/10.1177/14705931221123949
https://kau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1697055/FULLTEXT02.pdf -
8
المؤلفون: Fyrberg Yngfalk, Anna, 1980, Fellesson, Markus, 1971
المصدر: Marketing Theory.
مصطلحات موضوعية: Consumer sovereignty, consumer violations, gender, marketing, power, service work, Business Administration, Företagsekonomi
وصف الملف: electronic
URL الوصول: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-99856
https://doi.org/10.1177/14705931241249624
https://kau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1864314/FULLTEXT01.pdf -
9
المؤلفون: Yngfalk Fyrberg, Anna, Fellesson, M.
المصدر: Marketing Theory.
مصطلحات موضوعية: Consumer sovereignty, consumer violations, gender, marketing, power, service work
وصف الملف: print
URL الوصول: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-66605
https://doi.org/10.1177/14705931241249624 -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Arnould, Eric, Soila, Tuomas, Hietanen, Joel, Huotari, Ilmari, Pantzar, Mika
المصدر: Marketing Theory; Jun2024, Vol. 24 Issue 2, p193-203, 11p
مصطلحات موضوعية: CONSUMERISM, CONSUMER research, MARKETING research, DEBT