-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Martínez Carolina, Jarlbro Gunilla, Sandberg Helena
المصدر: Nordicom Review, Vol 34, Iss 2, Pp 107-122 (2013)
مصطلحات موضوعية: children, tweens, online advertising, internet, de certeau, commercialization, Communication. Mass media, P87-96
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2001-5119
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Nygren Gunnar, Degtereva Elena, Pavlikova Marina
المصدر: Nordicom Review, Vol 31, Iss 2, Pp 113-133 (2010)
مصطلحات موضوعية: professional culture of journalists, press freedom, values and attitudes, de-professionalization, ‘bloggization’, commercialization, Communication. Mass media, P87-96
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2001-5119
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: MOE, HALLVARD, SYVERTSEN, TRINE
المصدر: NORDICOM Review; Dec2007, Vol. 28, p149-167, 19p
مصطلحات موضوعية: RESEARCH, MASS media, JOURNALISM, BROADCASTING industry, MONOPOLIES, ECONOMIC convergence, GLOBALIZATION, COMMERCIALIZATION
مصطلحات جغرافية: NORWAY
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: HELLAND, KNUT
المصدر: NORDICOM Review; Dec2007, Vol. 28, p105-119, 15p
مصطلحات موضوعية: PRESS, MASS media, BROADCASTING industry, MASS media & sports, SPORTS journalism, TELEVISED sports, COMMERCIALIZATION, POPULAR culture
مصطلحات جغرافية: NORWAY
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Ala-Fossi, Marko
المصدر: NORDICOM Review; Sep2004 Special Issue, Vol. 25 Issue 1/2, p315-332, 18p
مصطلحات موضوعية: RADIO broadcasting, COMMERCIALIZATION, FREE enterprise, ECONOMICS, MARKETING
مصطلحات جغرافية: UNITED States
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: HELLMAN, HEIKKJ
المصدر: NORDICOM Review; 1994 Special Issue, Issue 1, p27-33, 7p
مصطلحات موضوعية: MASS media research, POSTMODERNISM (Philosophy), CULTURAL movements, GLOBALIZATION, COMMERCIALIZATION
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: LUOSTARINEN, HEIKKI
المصدر: NORDICOM Review; 1992, Issue 2, p91-99, 9p
مصطلحات موضوعية: MEDIA studies, PERSIAN Gulf War, 1991, in mass media, COMMERCIALIZATION, JOURNALISTS, ARMED Forces & mass media, WESTERN countries
-
8
المؤلفون: Nygren, Gunnar, Degtereva, Elena, Pavlikova, Marina
المصدر: Nordicom Review. 31(2):113-133
مصطلحات موضوعية: 'Bloggization', Commercialization, De-professionalization, Press freedom, Professional culture of journalists, Values and attitudes
وصف الملف: print
URL الوصول: https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:sh:diva-12251
http://www.nordicom.gu.se/common/publ_pdf/325_nygren_degtereva.pdf -
9
المؤلفون: Ivar John Erdal
المصدر: Nordicom Review. 28:51-61
مصطلحات موضوعية: Communication, media_common.quotation_subject, Marketplace of ideas, 05 social sciences, 050801 communication & media studies, Advertising, Commercialization, 0506 political science, Politics, 0508 media and communications, Framing (social sciences), Commercialism, Law, 050602 political science & public administration, Contradiction, Journalism, Sociology, News media, media_common
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2d61ba947e1664b2341cde15d5df962a
https://doi.org/10.1515/nor-2017-0209 -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Kantola, Anu
المصدر: NORDICOM Review; Nov2008, Vol. 29 Issue 2, p43-43, 1p
مصطلحات موضوعية: MASS media, DEMOCRACY, GLOBALIZATION, POWER (Social sciences), COMMERCIALIZATION, POLITICAL systems, PUBLIC sphere, EUROPEANIZATION
مصطلحات جغرافية: SCANDINAVIA