-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ferreira-Meyers, K., Pitikoe, S.
المصدر: Perspectives in Education. 2021 39(1):340-352.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
Descriptors: Visual Impairments, Students with Disabilities, College Students, Student Experience, Emergency Programs, Electronic Learning, COVID-19, Pandemics, Blended Learning, Coping, Barriers, Handheld Devices, Internet, Integrated Learning Systems, Access to Education, Rural Areas, Assistive Technology, Computer Literacy, Academic Achievement, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Eswatini
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Ferreira-Meyers, K., Pitikoe, S.
المصدر: Perspectives in Education; Mar2021, Vol. 39 Issue 1, p340-352, 13p
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.