-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Relyea, Jackie Eunjung, Zhang, Jie, Liu, Yu, Lopez Wui, Ma. Glenda
المصدر: Reading Research Quarterly; Jul2020, Vol. 55 Issue 3, p473-492, 20p, 1 Diagram, 3 Charts
مصطلحات موضوعية: FAMILY literacy, LIMITED English-proficient students, COMPREHENSION, VOCABULARY, READING comprehension
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Kieffer, Michael J., Christodoulou, Joanna A.
المصدر: Reading Research Quarterly; Jan2020, Vol. 55 Issue 1, p147-166, 20p, 2 Diagrams, 4 Charts, 1 Graph
مصطلحات موضوعية: AUTOMATICITY (Learning process), READING comprehension, VOCABULARY, EXECUTIVE function, PREDICTION models
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Kalindi, Sylvia C., McBride, Catherine, Dan, Lin
المصدر: Reading Research Quarterly; Jan2018, Vol. 53 Issue 1, p7-27, 21p, 8 Charts
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Haomin (Stanley) Zhang
المصدر: Reading Research Quarterly; Jan-Mar2015, Vol. 50 Issue 1, p129-142, 14p, 1 Diagram, 5 Charts
مصطلحات موضوعية: CHINESE language, VOCABULARY, GRAMMAR, MORPHOLOGY (Grammar), LEXICOGRAPHY, READING research
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Strasser, Katherine, del Río, Francisca
المصدر: Reading Research Quarterly; Apr-Jun2014, Vol. 49 Issue 2, p169-187, 19p, 10 Charts
مصطلحات موضوعية: PRESCHOOL children, LINGUISTICS research, VOCABULARY education, KINDERGARTEN, KINDERGARTEN children
-
6دورية
المؤلفون: Zhang, Haomin (Stanley)
المصدر: Reading Research Quarterly; January 2015, Vol. 50 Issue: 1 p129-142, 14p
-
7
المؤلفون: Haomin Stanley Zhang
المصدر: Reading Research Quarterly. 50:129-142
مصطلحات موضوعية: Mediation (Marxist theory and media studies), Developmental and Educational Psychology, Word structure, Psychology, Morphological awareness, Humanities, Linguistics, Education