-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Mohamad Mondir, Siti Habibatur Rahma
المصدر: Review of Islamic Social Finance and Entrepreneurship, Vol 3, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Islamic marketing mix, service quality, product quality, perceived value, consumer loyalty, microfinance, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Mohamad Mondir, Siti Habibatur Rahma
المصدر: Review of Islamic Social Finance and Entrepreneurship, Vol 3, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Islamic marketing mix, service quality, product quality, perceived value, consumer loyalty, microfinance, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Mohamad Mondir, Siti Habibatur Rahma
المصدر: Review of Islamic Social Finance and Entrepreneurship, Vol 3, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: Islamic marketing mix, service quality, product quality, perceived value, consumer loyalty, microfinance, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource