-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing as a strategic requirement to achieve tourism development in Algeria - Mostaganem state as a model. (English)
المؤلفون: ملاحي رقية
المصدر: Strategy & Development Review; 2023, Vol. 13 Issue 1, p93-111, 19p
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Dialectic of the ethical dimension in neuromarketing - An analytical study. (English)
المؤلفون: إكرام مرعوش, آيات الله مولحسان
المصدر: Strategy & Development Review; 2021 Special Issue, Vol. 11, p103-121, 19p
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The Role of Marketing Innovation to Improve theCompetitive Advantage of the Service Enterprises The Case of Algeria Telecom Company-. (English)
المؤلفون: بن ديدة هواري, بوشقيفة حميد
المصدر: Strategy & Development Review; Jan2021, Vol. 11 Issue 1, p246-265, 20p
-
4دورية أكاديمية
Alternate Title: The Impact of Innovation in the New (Additional) Elements of Marketing Mix On the Quality of Hotel Services -An Anlytical Study of the Views of A Sample of Sheraton Annaba Hotel Customers. (English)
المؤلفون: هناء رمضاني, مختار عيواج
المصدر: Strategy & Development Review; Jan2020, Vol. 10 Issue 1, Part 1, p82-100, 19p
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: تسويق الغاز الطبيعي الجزائري في السوق الأوروبي: الواقع والآفاق (Arabic)
المؤلفون: Beyat, Ramdane, Siagh, Ahmed Ramzi
المصدر: Strategy & Development Review; Jan2024, Vol. 14 Issue 1, p160-179, 20p
مصطلحات موضوعية: NATURAL gas, COMMERCIALIZATION, GAS industry, FINANCIAL liberalization
مصطلحات جغرافية: ALGERIA
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: The intermediary role of marketing relationship between the quality of banking service, and customer satisfaction: Applied study on a sample of Algerian commercial banks. (English)
المؤلفون: حميدي زقاي, رماس محمد أمين
المصدر: Strategy & Development Review; Aug2019 Part 2, Issue 17bis, p96-118, 23p
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: دور التسويق الإلكتروني ووسائل التواصل الاجتماعي في كفاءة التجارة الإلكترونية-دراسة تحليلية: حالة الجزائر ومصر (Arabic)
المؤلفون: Belghanami, Nadjat Wassila
المصدر: Strategy & Development Review; Jul2022, Vol. 12 Issue 2, p198-216, 19p
مصطلحات موضوعية: INTERNET marketing, SOCIAL media, ELECTRONIC commerce
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The contribution of tourism marketing to stimulating tourism demand in Algeria - Case study - a sample of travel and tourism agencies in M'Sila state. (English)
المؤلفون: لخضاري نسيمة, سماعيني نعيمة
المصدر: Strategy & Development Review; Jul2021, Vol. 11 Issue 4, p383-405, 23p
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of relationship marketing in winning customer loyalty "Case study: Lajdar agency for tourism and travel in tiaret" - Exploratory study-. (English)
المؤلفون: كلاخي لطيفة, بن حمو عبد الله
المصدر: Strategy & Development Review; Jan2022, Vol. 12 Issue 1, p173-190, 18p
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: The roleof strategic marketing in raising the competitiveness of dairy companies in Algeria - Thecase study of Tifralait company-. (English)
المؤلفون: منال جديان, علي زيان محند واعمر
المصدر: Strategy & Development Review; 2021 Special Issue, Vol. 11, p395-413, 19p