-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Henderson, James G.
المصدر: Theory into Practice. Sum 1992 31(3):204-209.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 6
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Griffin, Gary A.
المصدر: Theory into Practice. Win 1990 29(1):36-41.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 6
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Hawley, Willis D.
المصدر: Theory into Practice. Win 1990 29(1):13-20.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 8
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: McDiarmid, G. Williamson
المصدر: Theory into Practice. Win 1990 29(1):21-29.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 9
Descriptors: Change Strategies, Core Curriculum, Education Work Relationship, Educational Change, Educational Improvement, Excellence in Education, General Education, Higher Education, Liberal Arts, Preservice Teacher Education, Student Development, Teacher Education Curriculum, Teaching Methods, Undergraduate Study
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Grant, Carl A.
المصدر: Theory into Practice. Win 1990 29(1):50-54.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 5
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Reagan, Gerald M.
المصدر: Theory into Practice. Win 1990 29(1):30-35.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 6
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Gollnick, Donna M., Kunkel, Richard C.
المصدر: Theory into Practice. Win 1990 29(1):61-65.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 5
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Sapon-Shevin, Mara
المصدر: Theory into Practice. Win 1990 29(1):55-60.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 6
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Zimpher, Nancy L.
المصدر: Theory into Practice. Win 1990 29(1):42-49.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 8