-
1دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing Efficiency of the Most Important Varieties of Dates in Iraq. (English)
المصدر: Journal of Agricultural Economics & Social Sciences; Jun2021, Vol. 12 Issue 6, p479-483, 5p
مصطلحات موضوعية: INDUSTRIAL costs, MANUFACTURING industries, CONSUMER goods, FOOD industry, CROPS, EXPORT marketing, EXPORTS
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
2دورية أكاديمية
Alternate Title: Employing digital marketing through communication in promoting the commercial product. (English)
المؤلفون: هناء حسون حاشوش ع, فؤاد احمد شلال
المصدر: Al-Academy; 2023, Issue 109, p377-396, 20p
مصطلحات موضوعية: BUSINESS networks, MARKETING, MARKETING management, VISUAL fields, DIGITAL communications, ONLINE social networks, SOCIAL networks
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: The Use of Social Networking sites in the Marketing of Values Analytical Study of the Official Pages of the Ministry of Culture, Tourism and Antiquities and the Ministry of Labor and Social Affairs on Facebook. (English)
المؤلفون: عقيل كريم مشط زلف, فاطمة عبد الكاظم
المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2022, Vol. 13 Issue 53, p135-150, 16p
مصطلحات موضوعية: CULTURAL values, SOCIAL status, LABOR bureaus, SOCIAL values, MARKETING strategy, ONLINE social networks
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: فؤاد النقشبندي, فارس حممد
المصدر: Journal of Surra Man Raa; 2021, Vol. 17 Issue 66, p991-1026, 35p
مصطلحات موضوعية: MARKETING strategy, INTEGRATED marketing, STANDARD deviations, STATISTICS, ACQUISITION of data, MENTAL arithmetic
-
5دورية أكاديمية
Alternate Title: The role of digital marketing in customer culture an analytical study of the views of a sample of managers and officials of divisions and units of Zain Telecom companies in Iraq. (English)
المؤلفون: مريم باسم عزيز ال, ثامر هادي الجناب
المصدر: Adab Al-Kufa; Jun2023, Vol. 1 Issue 56, Part 1, p207-229, 23p
مصطلحات موضوعية: STRUCTURAL equation modeling, INTERNET marketing, DIGITAL inclusion, CONSUMERS, SOCIAL factors, CUSTOMER loyalty
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
6دورية أكاديمية
Alternate Title: The Digital Marketing of Art. (English)
المؤلفون: سلام جبار جياد
المصدر: Al-Academy; 2021, Issue 100, p5-22, 18p
مصطلحات موضوعية: WEBSITES, INTERNET searching, INTERNET privacy, TRADE regulation, INTERNET marketing, ART industry, DIGITIZATION of museum collections
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: Public relations of Iraqi companies and their role in the marketing of national products. (English)
المؤلفون: أحمد ساهي حمادي, عبد المحسن الشاف
المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2021, Vol. 13 Issue 51, p75-88, 14p
مصطلحات موضوعية: PUBLIC support, PUBLIC relations, PUBLIC companies, JOB fairs, POPULARITY, ARABS, PARTICIPATION
مصطلحات جغرافية: IRAQ
-
8دورية أكاديمية
Alternate Title: The possibility of adopting a market approach to measure the fair value of biological assets in Iraq (Applied study in Middle East Fish Production and Marketing Company). (English)
المؤلفون: يحيى راضي صالح, احمد سعد جاري
المصدر: Accounting & Financial Studies Journal; 2022, Vol. 17 Issue 61, p120-135, 16p
مصطلحات موضوعية: MARKET value, SEAFOOD markets, FINANCIAL statements, RESEARCH personnel, AGRICULTURE, FAIR value, ACCOUNTING standards
مصطلحات جغرافية: IRAQ, MIDDLE East
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: Radio Republic of Iraq and Awareness Promoting of Minorities’ Rights. (English)
المؤلفون: صفد حسام حمودي
المصدر: Al-Bahith Al-Aalami; 2020, Vol. 12 Issue 49, p29-49, 21p
مصطلحات موضوعية: LEGAL status of minorities, EMPLOYEE attitudes, EMPLOYEE attitude surveys, COMMUNICATION policy, INFORMATION policy
مصطلحات جغرافية: IRAQ
الشركة/الكيان: UNESCO
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: فارس عبدالله كاظ, قيس حسن علوان
المصدر: Al-Dananeer; 2020, Vol. 1 Issue 20, p221-252, 32p
مصطلحات موضوعية: SOLID waste management, WASTE treatment, POLLUTION, WASTE management, CONSUMPTION (Economics), GREEN products, PUBLIC investments
مصطلحات جغرافية: IRAQ